Diaz Skrevet 13. september 2004 #341 Del Skrevet 13. september 2004 Stikker bare hode inn for og ønske deg en herlig mandag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #342 Del Skrevet 13. september 2004 Stikker bare hodet inn, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. september 2004 #343 Del Skrevet 13. september 2004 *hopper på* Vi sees på onsdag Ingeborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. september 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 13. september 2004 Stikker bare hodet inn' date=' jeg også.[/quote'] Det kan jo også være moro... Takk skal dere ha, dere tre! Hektisk mandag på jobb, så litt begrenset hvor mye jeg vil få vært på KG. Skal ut på portrettintervju om en times tid (etter lunsj), og etterpå må jeg forberede morgendagens motereportasje. Lurer på når søren jeg skal få skrevet ut det portrettet, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 13. september 2004 #345 Del Skrevet 13. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. september 2004 #346 Del Skrevet 13. september 2004 Hellu! :D Trøffel har vært litt grinete i det siste, men dere klarer nok å ordne opp i det. En fin dag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #347 Del Skrevet 13. september 2004 ...og så sitter kollega lmari i hovedstaden og klager over at jeg er fiksert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. september 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 14. september 2004 Får vel skylde på at du har smittet meg, da, Trøffel-darlingen! Stressedag på jobb. Hele formiddagen har gått med til å style og fotografere en stor motesak. Ettermiddagen går til å skrive den ut og levere tilbake alle klærne vi har lånt. Men fy søren, så tøffe bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #349 Del Skrevet 14. september 2004 Link når den kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. september 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis den kommer på weben, så. Ikke alle lørdagssakene som gjør det. Men her må vel nettred. kunne overtales til en bildeserie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 14. september 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 14. september 2004 Nå er jeg sliten. Har båret på poser med klær og sko i to dager. Men nå er bildene tatt, sidene nesten laget og nesten alle klærne levert tilbake. Og nå skal jeg til frisøren og farge håret, det skal bli deilig. Etterveksten har sett stygt på meg i en uke nå. I går var forresten en god kveld. Var på en herlig treningstime, ble skikkelig sliten. Rett på quiz - og vi vant! Første gang på lenge, og vi vant med et eneste poeng. Kjempespennende! Nå gjenstår det bare å se om tippekupongene vi fikk i premie, går inn med gevinst (har satt den eneste kompetente på laget til å fylle dem ut). I morgen kan jeg heldigvis sove litt ekstra. Skal jobbe hjemmefra første halvdel av dagen, for å komme ordentlig i gang med portrett-skriving. Så må jeg på jobb andre del av dagen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. september 2004 #352 Del Skrevet 15. september 2004 Når er det at man samles i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. september 2004 Forfatter #353 Del Skrevet 15. september 2004 Når er det at man samles i kveld da? Sju, sier mannen. Litt amputert i dag, vi mangler fighteren - men han har lagt opp til at det skal gå bra. Synes mannen utviser veldig liten forståelse for at det er dobbel sesongavslutning i Gilmore Girls fra klokka åtte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. september 2004 #354 Del Skrevet 15. september 2004 Hehe...har der ikke video? Kan få madammen til å ta det opp for deg om du vil? Vet du hva foresten? Broren min er blitt Årests arktiske kokk! Det burde dere skrive om i avisa! Vant 10 00 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. september 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 15. september 2004 Ja, det burde vi skrive om! Skal sjekke når jeg kommer ned på jobb om en times tid (sitter hjemme og skriver nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2004 #356 Del Skrevet 15. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. september 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 15. september 2004 Den klemmen trengte jeg, lunacia, tusen takk! Har nemlig sittet gjennom nok et halvannen time langt klubbmøte der kollegene mine krangler om hva som skal være viktigst i det lokale lønnsoppgjøret. Blir så luta lei, men jeg skjønner jo at det er viktig for dem. At det skal være så vanskelig å bli ferdig med en avisfusjon! Menmen. Jeg skal kanskje til Lillehammer i neste uke, på pensjonskonferanse. For i tillegg til forhandlingslederen vår, er jeg kanskje den eneste i klubben som har kompetanse til å forstå utregningene som ligger bak pensjonsavtalene til folk. Til helga skal vi på korpsseminar. Og neste helg er det redaksjonsseminar på hotell. Ei drøy uke etter det skal jeg sannsynligvis på tillitsvalgt-kurs i Oslo. Så det kan visst bli en del reising framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. september 2004 #358 Del Skrevet 15. september 2004 Huhei så mye du skal ut å farte da! *misunnelig* Vil bort fra Bodø-regne-blåsebortby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 15. september 2004 #359 Del Skrevet 15. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. september 2004 Forfatter #360 Del Skrevet 15. september 2004 Korpsseminaret til helga er ikke lenger vekke enn Saltstraumen, da. Så det er jo grenser for reisevirksomheten! Og noen fordeler skal man vel ha av å sitte i klubbstyret, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg