AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Noen her som har eller kan noe om denne typen personlighetsforstyrrelse? Jeg har nylig fått denne diagnosen på toppen av schizoaffektiv lidelse. Hvordan lever dere med diagnosen? Har dere klart å bli bedre i å fungere sosialt etter mye trening eeller blir dere ikke bedre? Jeg ser jo litt mørkt på ting nå. Jeg har jobbet mye med meg selv men føler ikke jeg blir bedre i det hele tatt.Anonymous poster hash: 63064...15e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå