AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg var uheldig og falt og slo meg på onsdagen. Det var nesa som fikk hele trykket i fallet, og siden har nesa vart veldig hoven og tett. Klarer ikke å puste med nesa i det hele tatt. Er dette normalt? og vil det vare lenge før det går over? Har vært på legevakt og sykehus og det er ikke brudd. HI Anonymous poster hash: 4fce0...c5c
Minya Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 Det kan være brist, eller et så lite brudd at hverken legevakt eller sykehus finner det, men det er ganske normalt å bli skikkelig hoven i neseområdet ved fall eller slagskader. Forvent at hevelsen går ned slik at du kan puste normalt igjen om en tolv-fjorten dagers tid, hvis du fortsatt føler deg potte tett og ingen merkbar forbedring har skjedd, kan neseveggen ha kollapset og blokkert luftveien. Det kan være vanskelig å oppdage om hevelsen er stor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå