Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Får jeg lyst til å kjøpe skoleutstyr... Sa Meg Ryan i "you got mail" Og det vil jeg også! Kjøpe nye skriveblokker og nye spisse blyanter. Møte opp i auditoriet og møte alle etter endt sommerferie. Nå er alle jeg kjente på skolen spredt for en hver vind og jeg skal ikke begynne før etter jul :cry: Åhh...Jeg misunner dere som skal begynne på skolen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg vil også kjøpe nye notatblokker, penner og blyanter, permer og duppeditter! Men jeg bryr meg ikke så mye om å møte opp i noe auditorium. Jeg bare ELSKER bokhandel-saker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Hihi... jeg skal ut og lage reportasje om notatblokker, blyanter og dubbeditter om tre kvarter, jeg, så da får jeg litt utløp for den trangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Siter fra filmen da...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 18. august 2004 #5 Del Skrevet 18. august 2004 Madley - skal vi bytte? Jeg kan gjøre jobben din, og du kan skrive oppgave for meg? *ser bedende på deg* Jeg har HEEEELT nye blokker og penner altså! Og nye fargeblyanter til tankekart i mitt nye og forbedrede studentliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 Siter fra filmen da...hehe... Gjorde det, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå