AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 ...på tråden "Hvor alvorlig er dette? Livstruende?" Først: takk for svar alle sammen. Jeg vet ikke om det kom klart nok frem, dette er noe som HAR hendt, personen er frisk og ute fra sykehus. Det er ingen selvfølge at nyrene reparerer seg selv, men i dette tilfellet gjorde de det. Ingen hjerneskade. Til deg som spurte om alder: i førtiårene, har astma og diabetes (dårlig regulert), er overvektig men i ganske god form, trente to ganger i uka før jeg ble syk. Jeg vet det "beste" i utgangspunktet er å spørre lege/helsepersonell direkte, men har prøvd uten å få svar. Svarene er veldig unnvikende, eller jeg får ikke noe svar i det hele tatt, bare "ikke tenk på det". De nærmeste har sagt at de ikke visste om jeg kom til å overleve, noe jeg har hatt vanskelig for å tro/godta at faktisk er sant. Tanken min har vært at de overdrev, at de var for skremt til å få med seg alt og derfor oppfattet det som ble sagt feil. Jeg trenger ingen svar på dette, ville bare være sikker på at jeg fikk tydelig frem at dette er over, og gikk bra. Anonymous poster hash: 3276b...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Så godt å høre at vedkommende har det bra! jeg oppfattet det som noe som pågikk nå.Anonymous poster hash: f5f97...e4a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå