AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #21 Skrevet 21. mars 2015 Tyggis > tannbørste. Men jeg ser på tannbørste som veldig "nå flytter vi nesten inn sammen"-greie da. Dvs om man er hos hverandre i mer enn 2-3 dager i strekk ofte. Pleier bare å ta litt av tannkremen hans å skvulpe med vann i munnen om jeg bare ligger over en dag. Anonymous poster hash: 50df7...9b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #22 Skrevet 21. mars 2015 Du sover nok naken (trolig at dere skal ha sex hva?!) eller i en av hans tskjorter Å ta med sexy natttøy syns jeg blir helt teit, det kan man gjøre når man er kjærester som en positiv overraskelse, men ikke for å legge inn ekstra effort "jeg er deilig og liker deg" i date perioden. Min mening.Syns ikke du skal ta med noe tannbørste og sånn første gangen. En liten (LITEN) veske med de viktigste sminkesakene i er ok om du trenger å piffe deg om raskt og ubemerket morgenen etter, men dere er ikke kjærester eller samboere så ville vært teit om du brukte lang tid på badet bare for å sminke og stelle deg. Ekstra klær ikke nødvendig, du skal jo hjem dagen etter - gutter sover og går i samme klær/boxer opp til flere dager om de sover hos en kompis eller dame. Etter du har overnattet der flere ganger kan du starte å ta med deg tannbørste og ekstra truse og topp, men ikke gjør noe stort nummer ut av det er mitt tips Anonymous poster hash: 50df7...9b2 Hvorfor ikke? Jeg liker å kunne pusse tenna før leggetid, og en tannbørste tar jo helt ærlig ikke store plassen. Det er jo ikke snakk om å ta med det rosa tannglasset med pelskant og plassere det på den mest synlige plassen på badet for deretter å la det stå igjen når hun reiser. Anonymous poster hash: cc104...98f 5
LadyL Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Haha, jeg steller meg alltid etter han og tar med meg vesken inn på badet. Pusser tennene og ligger tannbørsten nedi vesken igjen. Den blir ikke liggende fremme liksom... Trodde det var helt naturlig å pusse tennene sine før man legger seg så lenge det er planlagt med overnatting. Jeg hadde ikke reagert på dette... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå