AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Jeg skal overnatte hos han jeg dater i morgen for første gang. Det er ikke avtalt sånn direkte, men sist vi møttes sa han "neste gang får du sove over da:) Alltid kjipt å se deg dra". Det jeg lurer på er: Hva i alle dager skal jeg ha med? Hva skal jeg sove i? Skal jeg ta med hele sminkepungen og et helt nytt outfit for dagen derpå? Blir jo litt flaut å komme med den baggen liksom Anonymous poster hash: c5ebf...a80
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Jeg skal overnatte hos han jeg dater i morgen for første gang. Det er ikke avtalt sånn direkte, men sist vi møttes sa han "neste gang får du sove over da:) Alltid kjipt å se deg dra". Det jeg lurer på er: Hva i alle dager skal jeg ha med? Hva skal jeg sove i? Skal jeg ta med hele sminkepungen og et helt nytt outfit for dagen derpå? Blir jo litt flaut å komme med den baggen liksom Anonymous poster hash: c5ebf...a80 Har dessverre ingen tips for jeg er i akkurat samme situasjon, så håper selv noen kan svare på dette! Anonymous poster hash: b5085...8bf
Sylvari Skrevet 20. mars 2015 #3 Skrevet 20. mars 2015 ta med en ny truse, litt sminke om du må ha det. Trenger ikke ta en weekendbag liksom. 2
Inwe Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Tok med meg tannbørste, deo, parfyme, våtservietter til underliv, truse og litt sminke. Brukte en litt stor veske. Var halvveis planlagt at jeg skulle sove over, men ville ikke at det skulle synes at jeg tok det for gitt. Kjørte dit og fikk en øl omtrent når jeg kom inn døra. Så han tok det nok for gitt 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Men hva skal jeg sove i? Sexy underwear? eller ts Anonymous poster hash: c5ebf...a80
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #6 Skrevet 20. mars 2015 Tok med meg tannbørste, deo, parfyme, våtservietter til underliv, truse og litt sminke. Brukte en litt stor veske. Var halvveis planlagt at jeg skulle sove over, men ville ikke at det skulle synes at jeg tok det for gitt. Kjørte dit og fikk en øl omtrent når jeg kom inn døra. Så han tok det nok for gitt Haha. På hvilken date var det? Hvordan gikk det videre? ts Anonymous poster hash: c5ebf...a80
Inwe Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 Tok også med meg en ekstra topp til å sove i, som ikke ble brukt
Inwe Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 (endret) 2 date, men jeg er ikke så prippen på det med sex. Har holdt kontakten og skal antagelig møtes igjen i helga Endret 20. mars 2015 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Hadde bare sovet i BH og truse jeg. Anonymous poster hash: 842d5...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Reisetannbørste, deo i reisestørrelse, ekstra truse og trøye. Eventuelt pudder eller maskara om du trenger det. Anonymous poster hash: 88e63...60a
Sylvari Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Hvis jeg først sover hos noen antar jeg det blir sex, så å sove i klær syns jeg blir overflødig, så blir enten naken eller kun i trusa. 1
Gjest Bruker1000 Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Ikke ta med sovetøy, dere skal ha sex, og da sover dere naken. 2
Gjest caramiacaramella Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Synes også dette er vanskelig å vite. Bare ta med undertøy til neste dagen du, deo, tannbørste og evt litt sminke. Han gir deg nok en av sine tskjorter til å sove i.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Synes også dette er vanskelig å vite. Bare ta med undertøy til neste dagen du, deo, tannbørste og evt litt sminke. Han gir deg nok en av sine tskjorter til å sove i. Haha, null t-skjorter. Her skal fangsten utforskes. Anonymous poster hash: fa968...b3e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #15 Skrevet 20. mars 2015 Skal jeg overnatte hos en date, hvor jeg vet det blir sex, så sover jeg bare i undertøyet, og det kommer jo da relativt fort av. Har stort sett bare med undertøy og toalettsaker, kanskje skift av klær til dagen etter. Nå skal jeg på overnatting til min date neste helg, men dette er våres første date. Men jeg må overnatte grunnet lang vei. Har kjent han i over 5 år da, men bare møttes en gang før for lenge siden. Og siden jeg ikke ønsker sex på første date, så har jeg en pysjbukse og singlet jeg skal sove i. Anonymous poster hash: b3cc8...817 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #16 Skrevet 20. mars 2015 Sov og hadde sex med min kjæreste på første date grunnet avstand. Da var han hos meg, og jeg hadde jo forøvrig alt jeg trengte her hjemme. Men det du burde ha med deg, er det nødvendigste. Truse®, tannbørste, rene klær eventuelt, litt sminke, toalettsaker generelt (deodorant, hårbørste osv) og KONDOMER. Ha en moro overnatting :D Anonymous poster hash: 49cbf...c04
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #17 Skrevet 20. mars 2015 Jeg skal overnatte hos han jeg dater i morgen for første gang. Det er ikke avtalt sånn direkte, men sist vi møttes sa han "neste gang får du sove over da:) Alltid kjipt å se deg dra". Det jeg lurer på er: Hva i alle dager skal jeg ha med? Hva skal jeg sove i? Skal jeg ta med hele sminkepungen og et helt nytt outfit for dagen derpå? Blir jo litt flaut å komme med den baggen liksom Anonymous poster hash: c5ebf...a80 Jeg har med toalettsaker. Første gang var det ikke planlagt, så da hadde jeg ikke med meg noe. Vi bor ikke så langt fra hverandre med bil, men alikevel et stykke. Derfor har ikke jeg hatt med meg et helt antrekk til dagen etter siden jeg uansett kjører rett hjem og skifter. Jeg har lagt meg med bh og truse Nå har jeg sovet hos han de gangene jeg har vært der, men det har ikke alltid vært avtalt direkte selv om det har vært begges plan, så jeg tar alltid med meg det jeg trenger i tilfelle Anonymous poster hash: 1b040...6a6
PrinsesseNila Skrevet 20. mars 2015 #18 Skrevet 20. mars 2015 Jeg skal overnatte hos han jeg dater i morgen for første gang. Det er ikke avtalt sånn direkte, men sist vi møttes sa han "neste gang får du sove over da:) Alltid kjipt å se deg dra". Det jeg lurer på er: Hva i alle dager skal jeg ha med? Hva skal jeg sove i? Skal jeg ta med hele sminkepungen og et helt nytt outfit for dagen derpå? Blir jo litt flaut å komme med den baggen liksom Anonymous poster hash: c5ebf...a80 Ikke ta en Ted (HIMYM) og ta med "overnight bag" Ta med deg bare det mest nødvendige i veska så det ikke ser så voldsomt ut. Tannbørste, sminkefjerner, litt sminke, rent undertøy, deo, en liten parfyme, og rene klær som ikke tar så mye plass. Da er du forberedt, men ser ikke ut som om du har store planer om å bli der i en uke
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #19 Skrevet 21. mars 2015 Du sover nok naken (trolig at dere skal ha sex hva?!) eller i en av hans tskjorter Å ta med sexy natttøy syns jeg blir helt teit, det kan man gjøre når man er kjærester som en positiv overraskelse, men ikke for å legge inn ekstra effort "jeg er deilig og liker deg" i date perioden. Min mening. Syns ikke du skal ta med noe tannbørste og sånn første gangen. En liten (LITEN) veske med de viktigste sminkesakene i er ok om du trenger å piffe deg om raskt og ubemerket morgenen etter, men dere er ikke kjærester eller samboere så ville vært teit om du brukte lang tid på badet bare for å sminke og stelle deg. Ekstra klær ikke nødvendig, du skal jo hjem dagen etter - gutter sover og går i samme klær/boxer opp til flere dager om de sover hos en kompis eller dame. Etter du har overnattet der flere ganger kan du starte å ta med deg tannbørste og ekstra truse og topp, men ikke gjør noe stort nummer ut av det er mitt tips Anonymous poster hash: 50df7...9b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #20 Skrevet 21. mars 2015 Støtter pysjbukse om du ikke vil ha sex på første date. Men blir det sex så går undertøyet uansett av og ikke nødvendig å ta med nytt undertøy bare for en dag Masse stæsj skremmer gutta. Anonymous poster hash: 50df7...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå