AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Skrevet 20. mars 2015 Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😜 Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! 😊 Hva tenker dere om det her?😀Anonymous poster hash: 33bf5...68a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Skrevet 20. mars 2015 Må vi tenke noe om det?Anonymous poster hash: 1fff0...01f 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. mars 2015 #4 Skrevet 20. mars 2015 Ikke lett å si. Sist gang jeg var så vill, gikk jeg til naboen og jokka på flaggstanga i hagen. Du kan jo gjøre noe sånt du også 5
Charlene87 Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! Hva tenker dere om det her?Anonymous poster hash: 33bf5...68a Så lenge det ikke er følelser i bildet så kjør på
_Malene Skrevet 20. mars 2015 #7 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Ok? Er du 15 år? Endret 20. mars 2015 av _Malene 1
Ferny Skrevet 20. mars 2015 #8 Skrevet 20. mars 2015 Ikke lett å si. Sist gang jeg var så vill, gikk jeg til naboen og jokka på flaggstanga i hagen. Du kan jo gjøre noe sånt du også Hahaha.... Men sånn seriøst - jeg tenker det kommer an på vennskapet. Hvor nære er dere? Sex kan komplisere ting, så er du villig til å risikere vennskapet men din kompis for et "sexforhold"? 1
Gjest Bruce Wayne Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! Hva tenker dere om det her?Anonymous poster hash: 33bf5...68a Lucky bastard Endret 20. mars 2015 av Bruce Wayne
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Hahaha.... Men sånn seriøst - jeg tenker det kommer an på vennskapet. Hvor nære er dere? Sex kan komplisere ting, så er du villig til å risikere vennskapet men din kompis for et "sexforhold"? Signerer denne. Hadde en venn av meg villet knulle meg ville det vært en dealbreaker for vennskapet. Men ville jeg knulle han også, så hadde et betydd at vi var mer enn venner. Fuckfriends er uaktuelt. Har man lyst på noen så dater man. Dere har tydeligvis lyst på hverandre siden dere har snakket om sex (obs: man kan også gjøre det med VENNER, ergo folk man ikke har lyst på, for å orientere seg om hva preferanser og reaksjoner til motsatt kjønn er) - OG hun har sagt hun HAR lyst på deg. Go ahead, men vit hva du hopper ut i og ta konsekvensene av det. Anonymous poster hash: e1596...5fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå