Gå til innhold

Fikk vite at en venn vil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😜 Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! 😊 Hva tenker dere om det her?😀

Anonymous poster hash: 33bf5...68a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må vi tenke noe om det?

Anonymous poster hash: 1fff0...01f

• Liker 1
Skrevet

Ikke lett å si. Sist gang jeg var så vill, gikk jeg til naboen og jokka på flaggstanga i hagen. Du kan jo gjøre noe sånt du også :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! Hva tenker dere om det her?Anonymous poster hash: 33bf5...68a

Så lenge det ikke er følelser i bildet så kjør på

Gjest Bruker1000
Skrevet

Fuckfriends er bra :) Kose seg! :blomst:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok?

Er du 15 år?

Endret av _Malene
  • Liker 1
Skrevet

Ikke lett å si. Sist gang jeg var så vill, gikk jeg til naboen og jokka på flaggstanga i hagen. Du kan jo gjøre noe sånt du også :vetikke:

Hahaha.... :laugh:

Men sånn seriøst - jeg tenker det kommer an på vennskapet. Hvor nære er dere? Sex kan komplisere ting, så er du villig til å risikere vennskapet men din kompis for et "sexforhold"?

• Liker 1
Gjest Bruce Wayne
Skrevet (endret)

Knulle meg. Fikk vite det av en felles venn av oss. Er så kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Vi har snakket sammen i over 1 år nå, om sex. Veldig spennende syns vi. Jeg har aldri vært så kåt, eller blitt så kåt før. Skikkelig deilig er det! Hva tenker dere om det her?

Anonymous poster hash: 33bf5...68a

Lucky bastard

Endret av Bruce Wayne
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha.... :laugh:

Men sånn seriøst - jeg tenker det kommer an på vennskapet. Hvor nære er dere? Sex kan komplisere ting, så er du villig til å risikere vennskapet men din kompis for et "sexforhold"?

Signerer denne. Hadde en venn av meg villet knulle meg ville det vært en dealbreaker for vennskapet.

Men ville jeg knulle han også, så hadde et betydd at vi var mer enn venner. Fuckfriends er uaktuelt. Har man lyst på noen så dater man. Dere har tydeligvis lyst på hverandre siden dere har snakket om sex (obs: man kan også gjøre det med VENNER, ergo folk man ikke har lyst på, for å orientere seg om hva preferanser og reaksjoner til motsatt kjønn er) - OG hun har sagt hun HAR lyst på deg. Go ahead, men vit hva du hopper ut i og ta konsekvensene av det.

Anonymous poster hash: e1596...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...