Gå til innhold

Når du som singel ser et "ujevnt" par

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før tenkte jeg nok - Urrettferdig, eller da må det være håp for meg og, men nå som jeg ikke har behov for å rakke ned på andre for å føle meg bedre... -så hyggelig for dem!

Helt enig. Jeg bryr meg egentlig ikke, og tenker iallefall ikke at det er urettferdig. Tenker vel ikke noe mer enn at de har det sikkert fint sammen uansett.

Ganske overfladisk å bli "sjalu" eller "rakke" ned på folk sånn tenker nå jeg om det ikke er veldig ubalansert der en er ganske godt trent og den andre ikke.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Frank Slade
Skrevet

Da er jeg lykkelig på deres vegne. I din situasjon slik du beskriver den burde det vel heller gi deg håp?

Uansett, man kommer ingen vei med å sutre og klage på Kvinneguiden, gutten. Er man trygg på seg selv og har det bra med seg selv, så unner man andre mennesker gode ting.

:)

• Liker 3
Gjest Nanna87
Skrevet

Dette har jeg sett mange ganger, og det er et kjent fenomen. Husk at når det kommer til forhold så er ikke utseendet det viktigste, men det å trives sammen.

Synes det er rart at så mange reagerer på dette..

Skrevet

Der den ene er mye penere enn den andre, tenker du "fy faen, så urettferdig livet er", eller "da må det faen meg være håp for meg også"?

Satt nettopp ved siden et par på toget. Han var ginger og hadde dårlig hud. Kanskje en firer. Hun var pen, kanskje en sjuer.

Hva som er pent er veldig subjektivt, men det var et usedvanlig merkelig par.

Anonymous poster hash: 09993...b81

Tipper du er mann/gutt? Du lærer sikkert med årene at de du synes er pent / ikke pent er vidt forskjellig fra hva det motsatte kjønn synes.

I tillegg er det en masse ANDRE faktorer som kvinner tiltrekkes av, og som betyr mer enn utseendet.

Finnes mye litteratur på området.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en veldig overvektig lav fyr med dårlig stil uten utdanning som er sammen med en skikkelig flott jente! Jeg ble tanketom.

Anonymous poster hash: 7a28f...e05
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier som oftest å være hun som er pen og han som er litt spesiell. Slik er det ofte med disse parene hvor han er en traust nordmann med lommebok og hun er en liten "skjønnhet fra asia". Har ikke sett det omvendt i virkeligheten: den vakre mannen, kun med øyne for sitt slitne, ufeminine takras fra Toten. Det er jo synd, for et hadde vært fint med balanse.

Anonymous poster hash: 3071c...ccd

Hahaha, nå lo jeg godt! Hvorfor Toten? Hilsen ei søt og feminin jinte fra Toten :)

Anonymous poster hash: 97cc4...4af

Skrevet

Ja, jeg lurer ofte på hva den ene partneren ser i den andre, men det går aldri på utseende. Det er om jenta f.eks har personligheten til en heks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker når jeg ser en kjekk mann og en mindre pen kvinne at det gir håp for meg at min eks for en som ikke da passer han. Altså jeg synes han er veldig kjekk...

Anonymous poster hash: a3245...a6b
AnonymBruker
Skrevet

Pen dame med stygg fyr? Han har penger.

Pen mann med stygg dame? Hun har bra personlighet og er sikkerr vill i senga. Altså overkompenserer for dårlig utseende.

Anonymous poster hash: 97dbd...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier som oftest å være hun som er pen og han som er litt spesiell. Slik er det ofte med disse parene hvor han er en traust nordmann med lommebok og hun er en liten "skjønnhet fra asia". Har ikke sett det omvendt i virkeligheten: den vakre mannen, kun med øyne for sitt slitne, ufeminine takras fra Toten. Det er jo synd, for et hadde vært fint med balanse.

Anonymous poster hash: 3071c...ccd

Sterkt uenig. Mange kjekke menn som er sammen med fugleskremsler. TS.

Anonymous poster hash: d29e9...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Så bra for de at de har funnet hverandre :) Spiller ingen rolle hvordan man ser ut så lenge man har en god kjemi? :)

Anonymous poster hash: 00094...66e

Forskjellen på vennskap og kjærlighet er den fysiske tiltrekningen.

AnonymBruker
Skrevet

Mente kjæresteforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske gjennomsnittlig, kanskje litt gjennomsnittlig minus, og er sammen med en av de vakreste mennene jeg har sett i virkeligheten, rent objektivt. Jeg synes ikke det er så uvanlig, jeg ser mange par som oss, særlig etter at jeg har blitt mer obs på det på grunn av min egen situasjon.

Anonymous poster hash: 281b0...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...