Gå til innhold

Når du som singel ser et "ujevnt" par

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der den ene er mye penere enn den andre, tenker du "fy faen, så urettferdig livet er", eller "da må det faen meg være håp for meg også"?

Satt nettopp ved siden et par på toget. Han var ginger og hadde dårlig hud. Kanskje en firer. Hun var pen, kanskje en sjuer.

Hva som er pent er veldig subjektivt, men det var et usedvanlig merkelig par.

Anonymous poster hash: 09993...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, jeg liker umake par, så jeg hadde vel nikket samtykkende til meg selv. Eller mest sannsynlig, ikke tenkt noe større på det. For det er jo ikke som om det ikke har skjedd før. Selv om noen her på KG får det til å høres ut som en verdenssensasjon hvis noe slikt skulle skje. :rolleyes:

Endret av Cordelia
  • Liker 8
Skrevet

Jeg tenker at han enten er utstyrt som en hest, eller så har han 20cm lang tunge og kan puste gjennom ørene...

:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier som oftest å være hun som er pen og han som er litt spesiell. Slik er det ofte med disse parene hvor han er en traust nordmann med lommebok og hun er en liten "skjønnhet fra asia". Har ikke sett det omvendt i virkeligheten: den vakre mannen, kun med øyne for sitt slitne, ufeminine takras fra Toten. Det er jo synd, for et hadde vært fint med balanse.

Anonymous poster hash: 3071c...ccd
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke mye over det. Selv forelsker jeg meg i personligheten, og om han da er kjekkere eller styggere enn meg henger jeg meg ikke opp i.

Anonymous poster hash: e3bdd...ad3
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det pleier som oftest å være hun som er pen og han som er litt spesiell. Slik er det ofte med disse parene hvor han er en traust nordmann med lommebok og hun er en liten "skjønnhet fra asia". Har ikke sett det omvendt i virkeligheten: den vakre mannen, kun med øyne for sitt slitne, ufeminine takras fra Toten. Det er jo synd, for et hadde vært fint med balanse.

Sikker på at du ikke har oversett alle de tyrkiske guttene som har ankommet landet vårt med småfeite harry damer/jenter?

Norske kvinner og menn har muligheten til å finne seg en partner i utlandet hvis de ikke finner en partner her hjemme. Det er ingen forskjell der. Og både kvinner og menn med status eller penger kan velge en penere partner hvis de ønsker det.

Flott for dem tenker jeg da! Og mange ganger er det faktisk kjærlighet og ikke bare utnyttelse for å komme til landet, eller for å få noe flere gode i livet. Kjærlighet vokser pga mange årsaker og følelser som skapes i oss. Får man en trygghet fra noen kan man bli forelsket på tross av..

Endret av Nettinettet
Skrevet

Før tenkte jeg nok - Urrettferdig, eller da må det være håp for meg og, men nå som jeg ikke har behov for å rakke ned på andre for å føle meg bedre... -så hyggelig for dem!

• Liker 4
Skrevet (endret)

En gang tenkte jeg at jeg ikke skjønte hvorfor han som var så pen valgte henne, men så oppdaget jeg alle de negative sidene ved han.

Hun gikk heldigvis fra han :)

Legger ellers ikke så godt merke til det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Der den ene er mye penere enn den andre, tenker du "fy faen, så urettferdig livet er", eller "da må det faen meg være håp for meg også"?

Satt nettopp ved siden et par på toget. Han var ginger og hadde dårlig hud. Kanskje en firer. Hun var pen, kanskje en sjuer.

Hva som er pent er veldig subjektivt, men det var et usedvanlig merkelig par.

Anonymous poster hash: 09993...b81

Da tenker jeg på det, at alle menn som påstår de er single og at ingen vil ha de på grunn av hvordan de ser ut, tar feil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke har oversett alle de tyrkiske guttene som har ankommet landet vårt med småfeite harry damer/jenter?

De finnes ikke her jeg bor, så jeg har ikke sett dem. Jeg tror det har med status å gjøre. Har damene lys hud og kunstig bleket hår, er det visst det samme hvordan de ser ut ellers. Tror faktisk ikke stort på at det er personligheten som teller i de tilfellene, selv om det selvfølgelig kan finnes unntak.

Jeg har sett resultatet av flere gamle menns kvinnenetthandel i virkeligheten. Den er ikke respektfull eller vakker. Har ingenting med kjærlighet å gjøre. Det er å kjøpe seg seksuelle tjenester, forkledd som noe annet. De vet hva de gjør, men vil ikke innrømme det. Driftene bestemmer. De vil ha seg kvinnfolk og de bytter disse kvinnefangstene ut mot nye damer regelmessig. Det er hva jeg har erfart. Usj!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så bra for de at de har funnet hverandre :) Spiller ingen rolle hvordan man ser ut så lenge man har en god kjemi? :)

Anonymous poster hash: 00094...66e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"En ginger"????? Skam deg, din lavmålsmobber!! Æsj

Anonymous poster hash: 91bb8...b72

• Liker 4
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Jeg har viktigere ting å drive på med en og bry meg om hvem folk er sammen med.

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Nok av andre faktorer som spiller inn. Herregud.

Skrevet

Hehe, husker da jeg var singel og jeg var på t-banen ved siden av en ekstremt overvektig mann med et stort fødselsmerke i ansiktet og i rullestol, som holdt hender og kysset på sin pene vakre mannlige kjæreste. Da følte jeg litt sånn hvis han kan finne noen kan alle noen. Litt håp kanske, hehe...

• Liker 3
Skrevet

Det er så bra når folk velger utenfor boksen. Exn min hun er smellvakker, en av de peneste jeg har sett. Jeg er en ganske normal 4/5 og selv om det ble slutt lærte det meg at alt kan være mulig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker ikke over det. Uansett så fikk jeg meg en liten oppvekker for litt siden når en mann jeg anså som kjekk sa at han ikke tok kontakt fordi han anså meg som out of his league. Jeg mener, det går ikke an, men det skjedde. Så folk ser ting ulikt. Så det som for en er et ujevnt par en vei, kan kanskje en "øvre" i paret se som ujevnt andre veien. Det er merkelig hele greien.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller de middelaldrende damene men en guttunge på 25 fra Tunisia.....

Anonymous poster hash: 2c76c...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier som oftest å være hun som er pen og han som er litt spesiell. Slik er det ofte med disse parene hvor han er en traust nordmann med lommebok og hun er en liten "skjønnhet fra asia". Har ikke sett det omvendt i virkeligheten: den vakre mannen, kun med øyne for sitt slitne, ufeminine takras fra Toten. Det er jo synd, for et hadde vært fint med balanse. Anonymous poster hash: 3071c...ccd

Hmmm.. Se på Rob Love og kona

Anonymous poster hash: 03086...849

Skrevet

De finnes ikke her jeg bor, så jeg har ikke sett dem. Jeg tror det har med status å gjøre. Har damene lys hud og kunstig bleket hår, er det visst det samme hvordan de ser ut ellers. Tror faktisk ikke stort på at det er personligheten som teller i de tilfellene, selv om det selvfølgelig kan finnes unntak.

Jeg har sett resultatet av flere gamle menns kvinnenetthandel i virkeligheten. Den er ikke respektfull eller vakker. Har ingenting med kjærlighet å gjøre. Det er å kjøpe seg seksuelle tjenester, forkledd som noe annet. De vet hva de gjør, men vil ikke innrømme det. Driftene bestemmer. De vil ha seg kvinnfolk og de bytter disse kvinnefangstene ut mot nye damer regelmessig. Det er hva jeg har erfart. Usj!

Men alle forhold som du tror sånn er ikke sånn.. Bare noe for deg å tenke litt over.

Menneskehandel er ikke OK, men kjærlighet kommer i alle farger og fasonger. Ikke døm en bok etter coveret for å si det sånn!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...