Gå til innhold

Utflod i trusa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes egentlig menn om at dama har mye utflod? Er det sykt turn off å ta av trusa til kjæresten sin, og se at det er masse størknet utflod i den, eller er det egentlig vanligere enn jeg tror? Jeg har ganske mye utflod, og irriterer meg over det stadig vekk, ikke noe spesiell lukt, farge eller konsistens, men det er bare mye.. Er redd for hva en eventuell kjæreste ville ha syntes om det..

Anonymous poster hash: 40cde...832

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hmm:)

Skrevet

Jeg hadde aldri tatt av meg en truse full av inntørket utflod foran en mann.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også pleid å ha mye utflod (uten lukt eller irritasjon), men syns det ble mye bedre etterpå ha brukt Multi-Gyn actigel. Reseptfri på apotek.

Veit at det er helt vanlig med utflod, men jeg ville nok ikke tatt av en sånn truse foran en mann... :/

Anonymous poster hash: 76b1c...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket deg hos lege? Utflod varierer, men om det er veldig mye er det greit å sjekke om det for eks kan være bakteriell vaginose.

Selv har jeg veldig lite, kanskje et par dråper i løpet av en dag.

Anonymous poster hash: 6d0f8...9a2

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har også utflod. Det er helt normalt :) Det er bare sånn jeg er, og samboer vasker jo klær han også så han har sikkert sett en truse med størkna utflod. Og siden han vet at kvinner har utflod sier han ikke noe på det :)

Har du sjekket deg hos lege? Utflod varierer, men om det er veldig mye er det greit å sjekke om det for eks kan være bakteriell vaginose.

Med mindre TS sin utflod forandrer seg i lukt, konsistens og mengde er det ingen grunn til å gå til legen. Kvinner har forskjellig mengde utflod. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis veldig mye utflod, og har alltid hatt det. Det lukter ingenting, men attraktivt er det såklart ikke. Jeg ville aldri ha tatt av meg en truse jeg visste var full av utflod. :P Da hadde jeg eventuelt skiftet eller tatt den av uten at han så på. Jeg pleier uansett å være nydusjet når jeg skal ha sex, og det er ikke sånn at en ren truse blir full av utflod etter noen timer. :P Etter en dag derimot.

Anonymous poster hash: 5a9f4...540
Skrevet

Det er like vanlig å ha veldig mye som det er å ha veldig lite som det du har.

AnonymBruker
Skrevet

Det er like vanlig å ha veldig mye som det er å ha veldig lite som det du har.

Ja, jeg vet. Tenkte bare at dersom man aldri har vært hos lege og samtidig har veldig mye utflod, så kanskje det kan skyldes noe annet også. Selv ville jeg i alle fall ha utelukket det, så man ikke går med unødige plager.

Skrevet (endret)

Ja, jeg vet. Tenkte bare at dersom man aldri har vært hos lege og samtidig har veldig mye utflod, så kanskje det kan skyldes noe annet også. Selv ville jeg i alle fall ha utelukket det, så man ikke går med unødige plager.

Tja, når det er noe i veien så skjer det noe med farge, konsistens og/eller lukt, ts skriver jo at hun ikke har noe av dette. Og når vi vet at veldig mange kvinner unødvendig går rundt og tror det er noe i veien med de basert på at de har mye utflod aleine og at det er noe å skamme seg over eller være flau over kan det være greit å avkrefte den myten.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tatt av meg en truse full av inntørket utflod foran en mann.

Det er liksom måten du opphøyer menn på; "en MANN", det ultimate du ikke under noen omstendigheter må gjøre utilpass, et vesen du aldri må vise ditt sanne jeg ovenfor; kun en falsk fasade der jenter drite bamsemums og alltid lukter en body mist.

Anonymous poster hash: 07926...08d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Utfloden skal jo ikke utenfor kroppen, den er til for å holde skjeden fuktig, ikke trusa??

Skrevet

Utfloden skal jo ikke utenfor kroppen, den er til for å holde skjeden fuktig, ikke trusa??

Hørt om tyngdekraft?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:kari:

Anonymous poster hash: 4411c...2a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:plystre:

AnonymBruker
Skrevet

Bruker truseinnlegg, jeg..

Anonymous poster hash: 4fff0...b8f

Skrevet

Det ser vi på som helt naturlig. Vi vet mer om kvinnekroppen enn dere tror. Vi vet at mengden utflod varierer og at lukt farge og konsistens også kan variere iløpet av syklusen. Vi vet hvor lang en syklus er sånn ca, hva mensen er og hvor lenge dere har den og alle de ekle detaljene dere prøver å skåne oss for... Dette er 2015 god damnit!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kler dere av dere foran partnere? Står mannen med nesen neddi trusen for å inspisere hvor mye utflod dere har, eller?

Jeg har utflod hele tiden og kler av meg foran typen uten problemer. Han ligger jo ikke akkurat oppi der og nistirrer neddi trusen for å se ann ståa, liksom.....

Han er mer opptatt av hva som kommer til syne ved fjerning av trusa, ENN selve trusa.

Anonymous poster hash: 575e3...139
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kler dere av dere foran partnere? Står mannen med nesen neddi trusen for å inspisere hvor mye utflod dere har, eller?

Jeg har utflod hele tiden og kler av meg foran typen uten problemer. Han ligger jo ikke akkurat oppi der og nistirrer neddi trusen for å se ann ståa, liksom.....

Han er mer opptatt av hva som kommer til syne ved fjerning av trusa, ENN selve trusa.

Anonymous poster hash: 575e3...139

Enig. Jeg kler som regel av meg trusa uten at noen andre inspiserer den, eller at noen andre ser innsiden :P

Anonymous poster hash: 53db8...666

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg kler som regel av meg trusa uten at noen andre inspiserer den, eller at noen andre ser innsiden :P

Anonymous poster hash: 53db8...666

m2!

Anonymous poster hash: 938a6...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...