AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #21 Skrevet 20. mars 2015 Jeg får boner av litt store plagg, en stor hettegenser eller t-shirt, for da kan jeg fantasere om kroppen under, og kroppene våre er jo fine, mener ikke noe annet, men ofte litt bedre oppe i fantastiverden uansett. Og litt sånn bustete på håret, jeg skal ikke ut i dag, bare tusle rundt i joggebuksa hjemme look. Men jeg får virkelig boner av jenter med hvite sokker, gjerne knelange men også vanlige (ikke ankelsokker). Det er min fetish som jeg ikke kan kontrollere. Så en jente i byen i går med hvite nikesokker utenpå 2XU tights, skal ikke mer til..... Anonymous poster hash: 995d3...958
Charmander Skrevet 20. mars 2015 #22 Skrevet 20. mars 2015 Glemte snapbacks, og store hettegensere! Mener ikke at jeg liker den stilen, men liker å se de i det om vi driver å surrer hjemme.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #23 Skrevet 21. mars 2015 Er det den riktige dama, kan lyden av stemmen hennes være mer enn nok! ...er jeg lettere antennelig enn parafin tro? "Den riktige dama"? UtdypAnonymous poster hash: 8b6da...426
Gjest HarryDotter Skrevet 21. mars 2015 #24 Skrevet 21. mars 2015 "Den riktige dama"? UtdypAnonymous poster hash: 8b6da...426 Altså...hører jeg en random dame skravle med naboen, er det ikke slik at jeg må skifte boxer for å si det slik Meeeen....er det en dame jeg blir tent på og som jeg kjenner godt og digger, så kan bare ting sies med riktig tonefall og i en litt forførerisk grad (Er det ett ord? )....og vipps!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #25 Skrevet 21. mars 2015 Kvinner i sommerkjole som løper, gjerne for å rekke noe. Får også sinnsyk boner av damer som gjør hverdagslige ting nakne eller halvnakne, levere selvangivelsen toppløs f.eks.Anonymous poster hash: 22a57...51e Ser du ofte kvinner som tusler på skattekontoret toppløse?? Anonymous poster hash: a685e...c8a 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #27 Skrevet 22. mars 2015 Jeg får ikke instant boner av det, men når ei søt jente smiler, rødmer og ser ned, så kiler det litt i underetasjen. Føler at jeg dominerer samtalen/settingen og har kontroll, da begynner tankene å vandre til senga. Eller så er vel det meste av trange/avslørende klær på rett kropp ganske opphissende, men jeg har fått en uforholdsmessig stor andel "ufrivillige" reisninger av damer i blyantskjørt og litt trange skjorter, og også sånne bukser med glidelåsen halvveis ned bak. Den siste er vel pga easy access på en måte..Anonymous poster hash: 2ebab...540 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #30 Skrevet 23. mars 2015 Lese på KGAnonymous poster hash: 874bd...7d9
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. mars 2015 #31 Skrevet 23. mars 2015 Ser du ofte kvinner som tusler på skattekontoret toppløse?? Anonymous poster hash: a685e...c8a Jeg tenkte det samme først, men så kom jeg fram til at han nok mener hjemme, siden det er vanlig å levere den på nettet for tiden 1
WazzUpKitty Skrevet 23. mars 2015 #32 Skrevet 23. mars 2015 Ja overskriften sier alt. Hva får deree gutter boner av? Noe spesielt damen gjør? Anonymous poster hash: 3fc76...8f7 Etter min erfaring får de fort ereksjon av den minste lille ting som tiltaler dem. En lang klem er gjerne nok.
WazzUpKitty Skrevet 23. mars 2015 #33 Skrevet 23. mars 2015 Jeg får ikke instant boner av det, men når ei søt jente smiler, rødmer og ser ned, så kiler det litt i underetasjen. Føler at jeg dominerer samtalen/settingen og har kontroll, da begynner tankene å vandre til senga. Eller så er vel det meste av trange/avslørende klær på rett kropp ganske opphissende, men jeg har fått en uforholdsmessig stor andel "ufrivillige" reisninger av damer i blyantskjørt og litt trange skjorter, og også sånne bukser med glidelåsen halvveis ned bak. Den siste er vel pga easy access på en måte..Anonymous poster hash: 2ebab...540 Vi kvinner går med bluser. Skjortene er det nok helst dere menn som bruker.
UniqueFemale Skrevet 23. mars 2015 #34 Skrevet 23. mars 2015 Ehm... Vi damer bruker også skjorter. Har du aldri sett en dame med skjorte? 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #35 Skrevet 23. mars 2015 Vi kvinner går med bluser. Skjortene er det nok helst dere menn som bruker. Ehm... Vi damer bruker også skjorter. Har du aldri sett en dame med skjorte? For å være helt ærlig så tror jeg ikke det kommer til å utgjøre noen stor forskjell i forhold til mine preferanser, men det er greit å lære noe nytt. Er dette en skjorte eller en bluse? Hvordan ser jeg forskjell? Anonymous poster hash: 2ebab...540
Charlene87 Skrevet 23. mars 2015 #36 Skrevet 23. mars 2015 Jeg får ikke instant boner av det, men når ei søt jente smiler, rødmer og ser ned, så kiler det litt i underetasjen. Føler at jeg dominerer samtalen/settingen og har kontroll, da begynner tankene å vandre til senga. Eller så er vel det meste av trange/avslørende klær på rett kropp ganske opphissende, men jeg har fått en uforholdsmessig stor andel "ufrivillige" reisninger av damer i blyantskjørt og litt trange skjorter, og også sånne bukser med glidelåsen halvveis ned bak. Den siste er vel pga easy access på en måte..Anonymous poster hash: 2ebab...540 Nervøse jenter ja :-P alltid vært den nervøse typen som du beskriver, men gutter liker det altså ^^ ?!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #37 Skrevet 23. mars 2015 Ja overskriften sier alt. Hva får deree gutter boner av? Noe spesielt damen gjør? Anonymous poster hash: 3fc76...8f7 Ta hvor som helst på kroppen min = boner Anonymous poster hash: 32bd6...95b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #38 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tenkte det samme først, men så kom jeg fram til at han nok mener hjemme, siden det er vanlig å levere den på nettet for tiden Ja, jeg regner med det samme, men det var bare måten han skrev det på Som om det er helt dagligdags å se forskjellige damer (i flertall) levere selvangivelsen Anonymous poster hash: a685e...c8a
WazzUpKitty Skrevet 23. mars 2015 #39 Skrevet 23. mars 2015 For å være helt ærlig så tror jeg ikke det kommer til å utgjøre noen stor forskjell i forhold til mine preferanser, men det er greit å lære noe nytt. Er dette en skjorte eller en bluse? Hvordan ser jeg forskjell? Anonymous poster hash: 2ebab...540 Dette er en bluse. En skjorte har løsere passform og er sydd i andre materialer.
Hardy_Poteter Skrevet 23. mars 2015 #40 Skrevet 23. mars 2015 Ja overskriften sier alt. Hva får deree gutter boner av? Noe spesielt damen gjør?Anonymous poster hash: 3fc76...8f7 Hva blir du våt av?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå