Gå til innhold

Jeg tror ikke jeg er frisk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært ganske svak psykisk, men etter jeg ble mor for et år siden har alt bare eskalert... Jeg er utslitt hele tiden, klarer ikke konsentrere meg, og jeg ser bare mørkt på alt. Droppet ut av utdanning pga praksis (lærer), klarte rett og slett ikke være der. Fikk ikke sove om nettene, hyperventilerte og gråt hver dag. Kjenner fremdeles daglig at jeg ikke får puste.
Jeg krisemaksimerer alt. Tenker at jeg ikke kan søke jobb, for ingen vil ha meg og jeg har ikke lappen, men føler meg ubrukelig fordi at jeg ikke har jobb. Utdanningen min er helt bortkastet om jeg ikke fullfører praksis, og det kan ikke brukes til noe annet.
Jeg prøver å finne ut om det er noe annet jeg kan utdanne meg til, men føler alt er for vanskelig eller at jeg ikke får jobb.
Mannen forstår ikke helt hvordan jeg har det, tror jeg. Han prøver å oppmuntre meg og få meg til å se fremover, men det gjør bare at jeg får dårligere samvittighet.. Føler meg utakknemlig, har en flott mann og et nydelig barn, men vil av og til bare sette livet på pause. Jeg vil bare få være i fred og sove.

Anonymous poster hash: 6fd61...abf
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forklar situasjonen din til legen, akkurat slik du har beskrevet det her. Få permisjon fra studiene.

Anonymous poster hash: 01d2c...d36
Skrevet (endret)

.

Endret av kvm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...