AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Fikk en tanke i dag, når jeg så på den lille edderkoppen, som i mine øyner var på størrelse med en tallerken. Hvorfor er vi egentlig redd for helt ufarlige ting? Ser jeg en edderkopp, så setter hjertet seg fast i halsen og usynlige dråper av svette renner nedover pannen min. Kan det være på grunn av lin angst mot å bli kvept? Edderkoppen er plutselig bare på veggen, kanskje derfor er jeg redd den? Men hvorfor er egentlig mennesker redd for norske ufarlige edderkopper, trange eller åpne rom og sånne egentlig helt ufarlige ting? Jeg spør fordi jeg får helt klaustrofobi og jeg har fobi mot åpne store rom. Jeg skjønner ikke hvorfor? Vet noen det? Anonymous poster hash: 07452...92a
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Edderkopper i Norge er kanskje ufarlige. Men Edderkopper i f.eks Australia er ikke ufarlige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå