Gå til innhold

Erfaring med Roaccutan og melanotan?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg begynte med melanotan for snart 7 år siden. Har ikke brukt det konstant, men tar litt solarium og noen sprøyter ca en uke med noen måneders mellomrom for å ikke være lyseblå. Og nei, jeg opplever ingen bivirkninger, og ja, jeg vet farene ved det.

Jeg har i 10 år vært veldig plaget med ekstremt blank og oljete hud, og har grunnet dette gått på to Roaccutan-kurer. Fordi problemet kom tilbake også etter 2. gang, så jeg skal nå begynne på en tredje kur. Når man går på Roaccutan skal man ikke utsettes for sollys da huden blir ekstremt ømfintlig, og en kur varer i ca 5 måneder.

Før kuren de to forrige gangene har jeg "brunet meg opp", altså tatt masse melanotan og solarium, for så å kutte ut begge deler når jeg har begynt på Roaccutan-kuren. Melanotan gjør jo at brunfargen sitter mye lenge, men ikke så lenge som 5 måneder.

Mitt spørsmål er - er det noen som har erfaring med å ta melanotan samtidig som man tar Roaccutan? Jeg skal selvfølgelig ikke ta solarium, men lurer på om en sprøyte melanotan i uken mens jeg går på kuren gjør at jeg vil opprettholde en ok farge?

Anonymous poster hash: 550ce...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...