Gå til innhold

18 her


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har ikke hatt mensen siden 1 desember 2014 og det er ikke noe tegn på den heller ..

Det dunker i magen min ganske fort.. Noen ganger til høyre men mest til venstre. det bobler helle tiden og den sprekker det er sånn det føles. har tatt graviditettest noen uker siden viser negativ. Men jeg er redd den kan vare falsk.. Vet ikke hva jeg skal gjøre :/ skal dra til legen uansett..

Men lurer på om du kan tenke deg hva det kan være?

Anonymous poster hash: 5ea5b...df0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mye rart, når du likevel skal til legen så er det ikke noe poeng i at vi spekulerer i hva det kan være. Vi kan uansett ikke gi deg en diagnose herfra. Lykke til hos legen :)



Anonymous poster hash: 527b5...1f5
AnonymBruker
Skrevet

Du går til legen og finner ut av det der :)

Anonymous poster hash: 9fe94...728

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...