Gå til innhold

KGs stalkermekka


Silfen

Anbefalte innlegg

Ser det er opprettet en facebookgreie og nå altså en konkurranse. Så, hvor mange av dere driver og stalker de som deltar? Det må jo være et mekka for alle de med lister og mapper og bilder over brukerne.

Just saying ...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde meg de samme tankene. Jeg har ingen intensjoner om å delta, jeg har ikke engang klikket på linken.



Anonymous poster hash: 7a2d2...834
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vinner altså jeg, siden ingen deltar :lur:

Hehe.

Du får kose deg med premien da, har selv en sodastream og bruker den nesten daglig. :)

Anonymous poster hash: 7a2d2...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Ja, jeg deltar derfor ikke. Vil ikke bli stalket :)

Signerer :Nikke:

Takk til Silfen som tok en egen tråd for det flere av oss tenkte da vi så konkurransereklamen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalket? eeeh, er det her dere sitter og avskrekker hverandre litt? Skremme hverandre med litt skremsel?

Dere veit jo sjøl at facebook enkelt kan blokkere mennesker man ikke vil ha noe med å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalket? eeeh, er det her dere sitter og avskrekker hverandre litt? Skremme hverandre med litt skremsel?

Dere veit jo sjøl at facebook enkelt kan blokkere mennesker man ikke vil ha noe med å gjøre?

Du skjønner vel kanskje at det å ha fullt navn forbundet med profilen sin her gjerne ikke er ultimat. Det er nok av psyke mennesker her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel kanskje at det å ha fullt navn forbundet med profilen sin her gjerne ikke er ultimat. Det er nok av psyke mennesker her.

Hehe, nei jeg skal ikke forstyrre. Bare fortsett og skremme hverandre litt. Er man ikke engstelig så får man gjøre hverandre engstelig..!

Kan du ikke fortelle hva det aller aller aller verste du kan forestille deg kan skje?

- man blir drept i sin egen seng og partert eller at man bare kanskje kan bli gjenkjent og det er også alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hehe, nei jeg skal ikke forstyrre. Bare fortsett og skremme hverandre litt. Er man ikke engstelig så får man gjøre hverandre engstelig..!

Kan du ikke fortelle hva det aller aller aller verste du kan forestille deg kan skje?

- man blir drept i sin egen seng og partert eller at man bare kanskje kan bli gjenkjent og det er også alt?

Stalking kan være en ubehagelig affære, selv om man ikke nødvendigvis blir partert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som får deg til å tro at noen vil stalke KG brukere?

Du er vel klar over at det finnes en bildetråd på forumet?

Det er jo litt av moroa av å skremme hverandre litt. Selvfølglig er det svært usannsynlig at noen skal stalke.

Hva er det som er så morsomt med det da?

Nei da er det mye morsommere å fortelle at man blir stalket. Altså at man er populær og andre ikke klarer å la en være i fred. Man blir forfulgt av andre mennesker. Og man blir iaktatt av andre mennesker.

Hva som er hensikten med å forfølge og stalke andre mennesker bryr vi oss ikke så mye om. Her handler det om å skremme og finne på ting. Ved å fantasere littegranne så kan vi skape oss virkeligheter som ikke finnes og som vi kan leve oss helt inn i.

Det er jo fantasien vår på kvinneguiden som gjør det morsomt å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får deg til å tro at noen vil stalke KG brukere?

Du er vel klar over at det finnes en bildetråd på forumet?

Nettopp. Bilde + fullt navn= crazy people coming out.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke hvem som svarte :wink: Har ikke lagret noen bilder eller navn, slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, måtte snoke innpå de som har svart for å delta i konkuransen, og kjente igjen flere som bor i samme by som meg! Er det mulig!

Ja ja, da vet jeg iallefall det.

Og har ingen planer om å delta selv, ingen kullsyremaskin koster nok til at jeg vil oute meg selv med ikke bare navn men også facebook-konto. Nå er min lukket, men mange av de som har svart har åpen konto..



Anonymous poster hash: b1015...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt mange i stalker boka mi. Skal fra nå av følge etter dere og kikke inn vinduene når dere bytter klær, mohahahahahahahahaha.



Anonymous poster hash: 89d55...bc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vinner altså jeg, siden ingen deltar :lur:

Pfff...

Jeg er med i konkurransen jeg og, tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er jo litt av moroa av å skremme hverandre litt. Selvfølglig er det svært usannsynlig at noen skal stalke.

Hva er det som er så morsomt med det da?

Nei da er det mye morsommere å fortelle at man blir stalket. Altså at man er populær og andre ikke klarer å la en være i fred. Man blir forfulgt av andre mennesker. Og man blir iaktatt av andre mennesker.

Hva som er hensikten med å forfølge og stalke andre mennesker bryr vi oss ikke så mye om. Her handler det om å skremme og finne på ting. Ved å fantasere littegranne så kan vi skape oss virkeligheter som ikke finnes og som vi kan leve oss helt inn i.

Det er jo fantasien vår på kvinneguiden som gjør det morsomt å være her.

Så for at du ikke forstår hva som er morsomt med å stalke så er det ingen som gjør det?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...