Gå til innhold

Oppblåst/vann i kroppen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som kroppen min holder på alt vann. I tillegg er jeg så ekstremt oppblåst. Magen står ut etter hvert måltid. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan bedre dette? Er så lei av å se mer pløsete ut enn sånn jeg føler og tror jeg egentlig gjør uten...

Anonymous poster hash: a25ea...8ca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut matvarer du kan reagere på. Eks. Gluten, laktose, gjær. For å unngå mye vann i kroppen bør du kutte ned på saltinntaket.

Anonymous poster hash: 9446e...69a

Skrevet

Ta et langt, deilig bad med masse havsalt i vannet. Går ned et par kilo i vannvekt med en gang (kommer tilbake etterhvert, da).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ikke gluten eller laktose. Og minimalt med gjær-produkter. Så trenger fortsatt tips...
TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ikke gluten eller laktose. Og minimalt med gjær-produkter. Så trenger fortsatt tips...

TS

Gå til legen og sjekk for andre intolleranser/allergier? Har du smerter også? Kan du ha ibs?

Anonymous poster hash: 9446e...69a

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min holder også mye på vann. Det ironiske (syns jeg selv da) er at det som hjelper for meg, er å drikke mye vann. Da slipper kroppen min mer vann.

Anonymous poster hash: 77c2c...2d4
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper kanskje med te. Er selv plaget med dette og har prøvd Oolong te etter anbefalinger, men det hadde ikke spesielt stor effekt. Derfor er jeg spent på om det finnes bedre råd, følger med :popcorn:

Anonymous poster hash: 1ece6...6f5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye vann i kroppen pga en sykdom, jeg drikker to-tre store kopper med te om morgenen/formiddagen. Jeg får på meg skoa igjen :jepp:

Anonymous poster hash: 3ceb0...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...