Gå til innhold

Varmt nok i Bulgaria i juni?


Fremhevede innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Vi er en familie på 2 voksne og 3 barn (4,5 og 7 år), som ønsker oss en sydentur i sommer.

Nå har vi ikke vært så flinke til å spare dette året, men håper å finne en løsning likevel.

Vi har jo litt krav vi må stille til turen da vi har med oss tre små barn, og det er at det må være langgrunn sandstrand, barnevennlig hotell gjerne med litt underholdning, mulighet til halvpensjon eller all inclusive.

Så det rimeligste alternativet jeg fant var Hotell Flamingo i Albena, Bulgaria. Det virker veldig ok, og er i tillegg nært både strand og sentrum.

Men jeg tenker litt på temperaturen jeg da. Er vant til varme, og må ha det såpass at man kan sitte i bikini hele dagen uten at man må kle på seg fordi det er kjølig. (Kan jo heller ikke være for varmt, for barnas skyld).

Så derfor bare lurer jeg på om det er noen som har vært i Bulgaria i juni?

Datoen vi vurderer er den 8., er nemlig derfor jeg er litt bekymret for om det er varmt nok. Orker ikke betale flere foldige tusenlapper for å dra et sted og man likeså kunne vært hjemme i Norge og spart pengene.

Håper noen kan svare :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på Hotel Flamingo i Albena i midten av juni. Var rundt 25grader. Noen dager var det over 30 ;)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Vi har vært på Hotel Flamingo i Albena i midten av juni. Var rundt 25grader. Noen dager var det over 30 ;)

Okei men det høres jo bra ut!

Mens jeg nå har deg her, hvordan var hotellet og plassen? :)

Skrevet

Jeg var i Nessebar første uka i juni og det var KALDT for det meste, to dager ble det 22-23 grader...

AnonymBruker
Skrevet

Helt ypperlig lufttemperatur i juni. Synes det var perfekt.

Å bade i havet på den tiden synes jeg er kaldt, 22 C.

Har bodd på flamingo to ganger. Vi trives veldig godt. Skal tilbake i august, da er det 28 grader i havet :D



Anonymous poster hash: 605c2...ce9
Skrevet

Skal på flamingo grand fra 3 juni.

Skrevet

Likte Flamingo godt :) de vi reiste med hadde.med barn på 3 og 5 år, og de storkoste seg også. Mener det var barnedisco og slike aktiviteter på kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...