AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Hva gjør man for å holde hodet over vannet, når man har det veldig tøft psykisk og fysisk? Mediterer? Hvor henter man energien fra når man er så sliten at man ikke orker noen ting, nesten? Hvordan unngå å gi opp?Anonymous poster hash: 16be2...205
Rumle Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Man prøver hver dag, minutt for minutt. Prøv å hold beinhardt fokus på det som tross alt går bra - synes du det er vanskelig å finne noe positivt, begynn å skrive opp hver dag hva som var bra/fint/ok. Hver eneste dag. Det trenger ikke være mye, mestringsfølelse betyr ofte langt mer enn man skulle tro.. Prøv så hardt som mulig å legge fra deg vonde tanker og grublerier, selv om det føles helt umulig. Om du ikke allerede får hjelp, start der - begynn med fastlegen. Har du noen nære du kan snakke med? Gjør det, du vil ikke angre. Har du noe du liker å gjøre? Noe som gjør deg glad? Gjør det så ofte du kan. Ta vare på deg selv, vær snill med deg selv. Endret 19. mars 2015 av Rumle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå