Gå til innhold

Hodet over vannet


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man for å holde hodet over vannet, når man har det veldig tøft psykisk og fysisk? Mediterer? Hvor henter man energien fra når man er så sliten at man ikke orker noen ting, nesten? Hvordan unngå å gi opp?

Anonymous poster hash: 16be2...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man prøver hver dag, minutt for minutt. Prøv å hold beinhardt fokus på det som tross alt går bra - synes du det er vanskelig å finne noe positivt, begynn å skrive opp hver dag hva som var bra/fint/ok. Hver eneste dag. Det trenger ikke være mye, mestringsfølelse betyr ofte langt mer enn man skulle tro.. Prøv så hardt som mulig å legge fra deg vonde tanker og grublerier, selv om det føles helt umulig. Om du ikke allerede får hjelp, start der - begynn med fastlegen. Har du noen nære du kan snakke med? Gjør det, du vil ikke angre. Har du noe du liker å gjøre? Noe som gjør deg glad? Gjør det så ofte du kan. Ta vare på deg selv, vær snill med deg selv.

:klemmer:

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...