Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er noen her ute i KG-verdenen som har erfaringer rundt å gjøre om en forlovelsesvisum til en familiegjenforening? Altså mens saken er til behandling.

Skal gifte meg i sommer, men vil begynne å søke allerede nå. Søker jeg nå må jeg søke forlovelsesvisum og saksbehandlingstiden er jo 18(!) måneder, kan keg da kjøpe meg litt tid ved å søke det som om 3 måneder vil jeg da gjøre det om til familiegjenforening som har like lang behandlingstid, men at jeg da er 3 måneder inn i behandlingen?

Anonymous poster hash: 9d30a...bb2

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er noen her ute i KG-verdenen som har erfaringer rundt å gjøre om en forlovelsesvisum til en familiegjenforening? Altså mens saken er til behandling.

Skal gifte meg i sommer, men vil begynne å søke allerede nå. Søker jeg nå må jeg søke forlovelsesvisum og saksbehandlingstiden er jo 18(!) måneder, kan keg da kjøpe meg litt tid ved å søke det som om 3 måneder vil jeg da gjøre det om til familiegjenforening som har like lang behandlingstid, men at jeg da er 3 måneder inn i behandlingen?

Anonymous poster hash: 9d30a...bb2

Jeg forstår det slikt at dere ikke er gifte ennå og søker forlovelsesvisum. For å kunne søke familiegjennforenningsvisum, så må man være gift i minst to år.

Hvis jeg husker riktig, så klart.

AnonymBruker
Skrevet

Nei du må ikke ha vært godt i 2 år for å søke familiegjenforening😄 takk gud!!

Anonymous poster hash: a3b35...ce7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...