Gå til innhold

19 år og hengepupper. Normalvektig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sent utviklet og hadde små, spisse, strutte pupper helt til jeg for snart tre år siden startet med ppiller. Da voks de som bare det, å jeg er nå en 75D. Problemet er at de peker nedover.. De er fortsatt spisse, men peker ned. Helt deformerte. Jeg har slanket meg rundt 10 kg, men har alltid vært normalvektig.

Når jeg sitter i senga, hviler de liksom på magen. Det ser ut som om jeg har ammet. Noe alla dette, bare ikke fult så hengete:

http://bloggfiler.no/veromamma.blogg.no/images/1413534-12-1358861114761.jpg

Noe jeg kan gjøre, utenom kirurgi?! Vil de forme seg mere?

Anonymous poster hash: 7a970...6e9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det første som slo meg var at siden de vokste så fort på kort tid så har vevet strekt seg, å om det er tilfellet er det nok vanskelig å gjøre noe med det uten kirurgi.

Anonymous poster hash: e7159...1c9
AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære deg, trøst deg med at vi er flere :blomst:
Er 22, og brystene mine er det største komplekset på min kropp nettopp fordi jeg ser 20 år eldre ut i det partiet. Og så vidt jeg vet er det ikke annet enn løft vi kan gjøre :(

Anonymous poster hash: dd46b...c10
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at puppene henger litt og brystvortene peker nedover. Det gjør det lettere, fra naturens side, for et barn å amme. Er ikke lett for barnet å amme om brystvorten strutter oppover, som det moderne samfunnet vil ha det..

Anonymous poster hash: b35a6...152
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, når man ser struttet pupper i media hele tiden så begynner man å tro at alle skal se akkurat slik ut. Du er normal, mannfolk vil fortsatt tenne på dem. Ta det helt med ro ;)

Anonymous poster hash: 0e9b9...e13
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg hadde hengepatter som 16-åring, så...

Anonymous poster hash: 55fe3...328

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt at puppene henger litt og brystvortene peker nedover. Det gjør det lettere, fra naturens side, for et barn å amme. Er ikke lett for barnet å amme om brystvorten strutter oppover, som det moderne samfunnet vil ha det.. Anonymous poster hash: b35a6...152

For noe tullprat :P babyen dier like lett om brystvorta ikke henger ned.. Hørt om ammepute, eller? Tror du at i gamledager, så krøp babyen opp på fanget og diet av brystene til moren?... Moren har alltid lagt babyen til rette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånne har mine også vært helt siden slutten av tenårene. Nå er jeg 40 og de har ikke forandret seg noe særlig. Ønsker meg av og til brystløft, men prøver å tenke at puppene mine er helt normale, også har jeg ikke så lyst på arrene og nedsatt følelse i vortene som følger med operasjon.. God bh som støtter hjelper bra på, og mannen min elsker puppene mine og er helt i mot løft.

Anonymous poster hash: d84fe...5a8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er mine bryst også.

De utviklet seg raskt i 14-15 års alderen, og allerede da var de tunge og hang. Nå, i voksen alder, er de større og henger. Regner med at det er genetikken som har slått inn.

Du er ikke alene.

Jeg har vurdert kirurgi, men det er fordi de er store, ikke fordi de henger litt.

Anonymous poster hash: 2a85e...e11
  • Liker 1
Skrevet

Husk at også hudstrukturen er genetisk betinget, i og med at de har vokst mye på kort tid, så kan det være det som er grunnen. Du er bare 19, og puppene vokser fremdeles (hos noen). Det er dessverre ikke så mye som kan gjøres, siden fettvev kan ikke trenes opp, men å trene brystmuskelen kan gi en illusjon om at de "strutter", og blir dyttet litt fram, og bare det kan gi en stor forbedring :-)

Skrevet

En venninne av meg hadde hengepatter som 16-åring, så...

Ærlig talt, ikke kall det "patter"..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

P-piller kan hos noen få gi ekstremt store pupper. Men det høres jo me rut som de henger enn at de er ekstremt store. For å være ærlig tror jeg neppe fasongen vil endre seg til mindre hengete med tiden. Da må man eventuelt vurdere brystløft, om det er plagsomt.

Anonymous poster hash: 47ad9...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Dette viser at alder er veldig individuelt. Noen på 19 kan ha hengebryst, mens jeg som er nesten dobbelt din alder, har naturlig struttende bryst! Jeg har alltid vært fornøyd med dem, passe størrelse. En mann jeg ser sier jeg har tenåringsbryst, ja kropp generelt.

Mitt tips til deg er : vær fornøyd med deg selv, aksepter deg selv slik du er. Du bør og bruke en god bh med ekstra god støtte. Og bruk alltid sports bh når du trener, det har jeg alltid gjort, skikkelig stram sports bh.

Anonymous poster hash: 79ac6...76a
  • Liker 2
Skrevet

Dette viser at alder er veldig individuelt. Noen på 19 kan ha hengebryst, mens jeg som er nesten dobbelt din alder, har naturlig struttende bryst! Jeg har alltid vært fornøyd med dem, passe størrelse. En mann jeg ser sier jeg har tenåringsbryst, ja kropp generelt.

Mitt tips til deg er : vær fornøyd med deg selv, aksepter deg selv slik du er. Du bør og bruke en god bh med ekstra god støtte. Og bruk alltid sports bh når du trener, det har jeg alltid gjort, skikkelig stram sports bh.

Hadde du vært fornøyd med deg selv om du hadde hennes pupper?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at ts ikke burde være fornøyd med seg selv med puppene hennes?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde prøvd å se litt større på det, at det ikke er all verden. Skjønnhet handler og om at man aksepterer seg selv fra naturens side, og at man blir glad i seg selv. Ja, jeg har vært heldig der, med mine proposjoner generelt, ser det, men samtidig er det viktig og ikke ha så mye fokus på det, men heller på det ts er fornøyd med.

PS: Var ikke jeg Anonyme bruker som svarte først.

• Liker 1
Skrevet

Mener du at ts ikke burde være fornøyd med seg selv med puppene hennes?

Ja. Det var akkurat det jeg sa

:sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Plastiske kirurgiske klinikker hadde ikke levd herrens glade dager på folk som vil fikse på puppene sine, dersom det lot seg gjøre uten inngrep å få hengepupper til å slutte og henge. Det lar seg ikke gjøre, da selve brystet (puppen altså) ikke inneholder noen muskler som kan strammes opp. De inneholder kun melkekjertler og fettvev, ingenting som kan stramme opp brystet. Et bryst har kun muskler ovenpå ribbeina UNDER puppene, men ikke i selve puppene.

Så svaret på spørsmålet ditt er vel nei, det er ikke noe annet å gjøre for å få dem til å slutte og henge. Bruke bh, men det forandrer jo ingenting når du skal kle deg naken med en mann, og jeg antar det er litt av det du tenker er problemet, slik du ser det....?

Kun et kirurgisk inngrep kan løfte opp og stramme opp huden slik at brystene slutter å henge.

Anonymous poster hash: 03c6b...832
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sent utviklet og hadde små, spisse, strutte pupper helt til jeg for snart tre år siden startet med ppiller. Da voks de som bare det, å jeg er nå en 75D. Problemet er at de peker nedover.. De er fortsatt spisse, men peker ned. Helt deformerte. Jeg har slanket meg rundt 10 kg, men har alltid vært normalvektig.

Når jeg sitter i senga, hviler de liksom på magen. Det ser ut som om jeg har ammet. Noe alla dette, bare ikke fult så hengete:

http://bloggfiler.no/veromamma.blogg.no/images/1413534-12-1358861114761.jpg

Noe jeg kan gjøre, utenom kirurgi?! Vil de forme seg mere?

Anonymous poster hash: 7a970...6e9

Jeg hadde nøyaktig samme problem da jeg var på din alder. Nå 10 år senere har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe med det, og får dekt operasjon av staten. Jeg er absolutt ingen storfan av komsmetisk kirurgi, og har ventet såpass lenge for en grunn, men må si at det ikke er verdt å gå rundt i årevis med slike komplekser som jeg har gjort. Skulle ønske jeg hadde tatt grep for lenge siden. Men det er MIN erfaring... :-)

Anonymous poster hash: a1e7c...863

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nøyaktig samme problem da jeg var på din alder. Nå 10 år senere har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe med det, og får dekt operasjon av staten. Jeg er absolutt ingen storfan av komsmetisk kirurgi, og har ventet såpass lenge for en grunn, men må si at det ikke er verdt å gå rundt i årevis med slike komplekser som jeg har gjort. Skulle ønske jeg hadde tatt grep for lenge siden. Men det er MIN erfaring... :-)

* Av en eller annen grunn trodde jeg at "din alder" var 19 år, men ser nå at du ikke har nevnt det. For ordens skyld er jeg altså 30 år, og har slitt med dette siden jeg var 17-18 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...