Gå til innhold

Hvorfor sprer norske kvinner bena for alt?


WubWub

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Om vi har urinnstinkter er det vel kanskje naturlig at vi puler rundt da?

Det gjelder sikkert bare menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har damer et ansvar, hvorfor skal du spre bena for alle pikker som vil bolle dritten ut av deg?

konsekvensen blir jo at barnet ditt vokser opp uten en far. vil du virkelig dette?

hvorfor tenker ikke damer lenger frem i tid istedetfor å tilfredstille fitta der og da? det er faktisk barn det er snakk om. er kvinner bare dyr som er drevet av dyriske lyster å verdsetter pikk mer enn et barns velferd?

Det er bare for mannen å bruke kondom, den beskytter mot både sykdommer og uplanlagte barn..

Anonymous poster hash: 96779...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner ligger utronet på verdestoppen når det kommer til ONS. Ingen andre nasjoner kommer engang i nærheten av norsk løssluppenhet.

Kort og godt : Norske kvinner ligger i verdenstoppen når det kommer til sex med fremmede.

Jeg vet ikke helt om dette er positivt? Hipp hurra for seksuell frigjøring og alt feministiske preket om at "ei sterk kvinne ligger rundt".

Men hva med barna? I Norge er det en eksplosjon av alene mødre som følge av at norske kvinner ligger med alt som har puls.

Feminister tenker sikkert det er flott. Men for min del tenker jeg på barna... Barn av ONS kommer neppe til å treffe sin biologiske far siden mor lå med en tilfeldig fremmed. Og siden mor lå med en tilfeldig fremmed så er hu garantert mer enn villig til å sprike for flere menn mens ungen vokser opp.

Med andre ord : Et barn av ONS kommer mest sannsynlig til å vokse opp med sånn tja, 10 forskjellige stefedre?

Er dette en sunn utvikling? Jeg kan ikke spå fremtiden, men jeg velger tro det ikke er sunt for barnet å vokse opp med haugevis av forskjellige menn som fedre.

Det er nok sant at vi ligger mye rundt, men hele problemstillingen din er jo feil. Blir sjelden barn av ONS, for beskyttelse blir jo en naturlig del av det hele når man er single og går mye å byen. Selv har jeg både veska og nattbordskuffa full av kondomer, og når sex med fremmede er blitt en egen livsstil så glemmer man aldri prevensjon uansett hvor full man er.

Anonymous poster hash: 20713...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det gjelder sikkert bare menn.

Haha ja. Og så klarer selvsagt ikke menn styre over disse urinstinktene. Menn er visst i følge WubWub svært primitive uten evne til å tenke selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder sikkert bare menn.

haha wubwub skaper sin egen evolusjonsteori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha wubwub skaper sin egen evolusjonsteori

menn spriker med bena de også, til kvinners store forargelse. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-slutt-paa-bredbeinte-karer-paa-t-banen/a/23368169/

forskjellen er at når menn spriker med bena så blir det ikke barn ut av det. men når kvinner gjør det så må et barn vokse opp med en ene-forsørger.

tenker ikke dere damer på barna? herregud så egoistisk og uempatisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

menn spriker med bena de også, til kvinners store forargelse. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-slutt-paa-bredbeinte-karer-paa-t-banen/a/23368169/

forskjellen er at når menn spriker med bena så blir det ikke barn ut av det. men når kvinner gjør det så må et barn vokse opp med en ene-forsørger.

tenker ikke dere damer på barna? herregud så egoistisk og uempatisk

Jeg ble riktignok eneforsørger etterhvert, men mine barn har i hvert fall samme far. Det må vel være positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Menn puler mye rundt de og. For hver kvinne som puler rubdt er det også en mann som puler rundt. Har du tenkt på det wubwub?

Det er tross alt kvinnene som tar størstedelen av "støyten" for et knull hvor et foster blir resultatet. Kvinnene som må få barnet evnt ta abort. Begge deler er store greier. Derfor må kvinner ta mer ansvar - for seg selv. De kan ikke legge armene i kors og skylde på mannen som knulla dem. Det er ikke han som blir gravid.

Her er også litt av kvinnenes problem generelt - nemlig ansvarsfraskrivelsen, og utsagn som ; "men, menn er jo minst like ille"

Hva så? Hvordan hjelper det ei gravid dame som spredde beina sine for en eller annen ukjent dust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble riktignok eneforsørger etterhvert, men mine barn har i hvert fall samme far. Det må vel være positivt?

Ikke for å være slem, ikke en gang noe personlig ment (håper du ikke tar det slik heller), bare sarkastisk ment, men det avhenger jo av hvordan faren er :P

Anonymous poster hash: 70cde...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke for å være slem, ikke en gang noe personlig ment (håper du ikke tar det slik heller), bare sarkastisk ment, men det avhenger jo av hvordan faren er :P

Anonymous poster hash: 70cde...bce

Det har du selvfølgelig rett i. En som er far i navnet trenger nødvendigvis ikke være det i gavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten le litt... dette er tragiske greier.

Jeg ønsker gjerne å se din statistikk på hvor mange som blir mødre etter ONS, da jeg ikke finner dette når jeg søker selv.

De fleste bruker vel prevensjon, angrepille eller abort.

Og ærlig talt, dine argumenter om at menn har en større sexdrift/instinkter og ikke bør holder ansvarlig er det teiteste jeg har hørt.

Menn har da like stor kunnskap om at pikk + fitte = baby, som kvinner har. Menn slipper bare lettere unna om ulykken er ute, DET er egoistisk det.

Jeg sier ikke at kvinner ikke har noe ansvar i det hele tatt, men at begge parter er like ansvarliger

Og er dette i det hele tatt noe du har noe med?

Endret av Kinsu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tross alt kvinnene som tar størstedelen av "støyten" for et knull hvor et foster blir resultatet. Kvinnene som må få barnet evnt ta abort. Begge deler er store greier. Derfor må kvinner ta mer ansvar - for seg selv. De kan ikke legge armene i kors og skylde på mannen som knulla dem. Det er ikke han som blir gravid.

Her er også litt av kvinnenes problem generelt - nemlig ansvarsfraskrivelsen, og utsagn som ; "men, menn er jo minst like ille"

Hva så? Hvordan hjelper det ei gravid dame som spredde beina sine for en eller annen ukjent dust?

Poenget mitt er jo mer at begge kjønn må jo ta like mye ansvar da. En uplanlagt graviditet er jo kjipt for mannen og. Han må jo betale for ungen.

Syns ikke det er mer greit at menn forsøker å fraskrive seg ansvar heller

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...