Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norske kvinner ligger utronet på verdestoppen når det kommer til ONS. Ingen andre nasjoner kommer engang i nærheten av norsk løssluppenhet.

Kort og godt : Norske kvinner ligger i verdenstoppen når det kommer til sex med fremmede.

Jeg vet ikke helt om dette er positivt? Hipp hurra for seksuell frigjøring og alt feministiske preket om at "ei sterk kvinne ligger rundt".

Men hva med barna? I Norge er det en eksplosjon av alene mødre som følge av at norske kvinner ligger med alt som har puls.

Feminister tenker sikkert det er flott. Men for min del tenker jeg på barna... Barn av ONS kommer neppe til å treffe sin biologiske far siden mor lå med en tilfeldig fremmed. Og siden mor lå med en tilfeldig fremmed så er hu garantert mer enn villig til å sprike for flere menn mens ungen vokser opp.

Med andre ord : Et barn av ONS kommer mest sannsynlig til å vokse opp med sånn tja, 10 forskjellige stefedre?

Er dette en sunn utvikling? Jeg kan ikke spå fremtiden, men jeg velger tro det ikke er sunt for barnet å vokse opp med haugevis av forskjellige menn som fedre.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hvorfor må menn putte pikken sin i alt som sprer beina? er det bedre det eller?

Skrevet

hvorfor må menn putte pikken sin i alt som sprer beina? er det bedre det eller?

herregud så umodent.

• Liker 1
Skrevet

Norske kvinner ligger utronet på verdestoppen når det kommer til ONS. Ingen andre nasjoner kommer engang i nærheten av norsk løssluppenhet.

Kort og godt : Norske kvinner ligger i verdenstoppen når det kommer til sex med fremmede.

Jeg vet ikke helt om dette er positivt? Hipp hurra for seksuell frigjøring og alt feministiske preket om at "ei sterk kvinne ligger rundt".

Men hva med barna? I Norge er det en eksplosjon av alene mødre som følge av at norske kvinner ligger med alt som har puls.

Feminister tenker sikkert det er flott. Men for min del tenker jeg på barna... Barn av ONS kommer neppe til å treffe sin biologiske far siden mor lå med en tilfeldig fremmed. Og siden mor lå med en tilfeldig fremmed så er hu garantert mer enn villig til å sprike for flere menn mens ungen vokser opp.

Med andre ord : Et barn av ONS kommer mest sannsynlig til å vokse opp med sånn tja, 10 forskjellige stefedre?

Er dette en sunn utvikling? Jeg kan ikke spå fremtiden, men jeg velger tro det ikke er sunt for barnet å vokse opp med haugevis av forskjellige menn som fedre.

Menn puler mye rundt de og. For hver kvinne som puler rubdt er det også en mann som puler rundt. Har du tenkt på det wubwub?

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Treffer du bare slike menn og kvinner og ikke trives med det, så butt miljø.

Anonymous poster hash: 52bf7...9bf

• Liker 1
Skrevet

Har du en løsning, Wubbis? Kyskhetsbelter til alle? :)

• Liker 12
Gjest HappyWaffle
Skrevet

herregud så umodent.

hvorfor er det mer umodent enn det du kommer med?

Skrevet

Kanskje fordi det er også mange løse MENN, som ikke klarer å holde pølsa i buksa??

• Liker 7
Skrevet

Menn puler mye rundt de og. For hver kvinne som puler rubdt er det også en mann som puler rundt. Har du tenkt på det wubwub?

bare fordi det er en kåt klar ereksjon som venter på deg når du er på byen så betyr ikke det at du bør la den slippe inn i deg slik at et barn må vokse opp i et splittet hjem.

hvorfor tenker ingen på barna når de puler rundt som aper? alle studier viser til at selv en bebi tar skade av å ikke ha en fast far som omsorgsperson.

hvorfor vil dere seksuelt frigjorte kvinner utsette bebier for lidelser? jeg skjønner ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synd at kvinneguiden blir forringet av unge menn med problemer, som lager en haug innlegg som reflekterer deres psyke vinkling på virkeligheten.

Anonymous poster hash: 8f8be...4fb
  • Liker 24
Skrevet

Kanskje fordi det er også mange løse MENN, som ikke klarer å holde pølsa i buksa??

dårligste unnskyldningen jeg noen gang har hørt. du vet at menn av instinkt er designet til å spre sine frø så ofte med så mange de kan?

kvinners biologi derimot er veldig anderledes. uansett tviler jeg på at du har kunnskaper nok til å snakke med meg om biologi så jeg skal prate et språk du forstår : å sprike med bena for alle menn som viser deg interresse er skadelig for ditt barn.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

bare fordi det er en kåt klar ereksjon som venter på deg når du er på byen så betyr ikke det at du bør la den slippe inn i deg slik at et barn må vokse opp i et splittet hjem.

hvorfor tenker ingen på barna når de puler rundt som aper? alle studier viser til at selv en bebi tar skade av å ikke ha en fast far som omsorgsperson.

hvorfor vil dere seksuelt frigjorte kvinner utsette bebier for lidelser? jeg skjønner ikke

hvorfor kan ikke menn lære seg å bruke kondom?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

dårligste unnskyldningen jeg noen gang har hørt. du vet at menn av instinkt er designet til å spre sine frø så ofte med så mange de kan?

kvinners biologi derimot er veldig anderledes. uansett tviler jeg på at du har kunnskaper nok til å snakke med meg om biologi så jeg skal prate et språk du forstår : å sprike med bena for alle menn som viser deg interresse er skadelig for ditt barn.

forklar

Skrevet

forklar

Nei, jeg er ikke læreren din. Om du ikke har fått med deg at kvinner og menn ser etter forskjellige typer verdier hos en make så er det ikke håp for deg.

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Nei, jeg er ikke læreren din. Om du ikke har fått med deg at kvinner og menn ser etter forskjellige typer verdier hos en make så er det ikke håp for deg.

å klarer du ikke å forklare hvorfor du mener vi er så forskjellige når det gjelder driven til å få unger så er det like synd på deg.

Skrevet

Spre sine frø..? Altså, vi er ikke dyr som lever kun på instinkt? Jeg håper for guds skyld dere menn har noe som heter en "hjerne" også.

Kunnskap eller ei, menn er like horete som jenter. Om ikke verre. Du kan jo spørre en gutt hvor mange han har ligget med, kontra ei jente. Jeg tror jeg kan garantere deg at gutten har hatt x antall fler sexpartnere enn jenta.

Btw så trenger du ikke dra opp kunnskapskortet ditt. Det blir for dumt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

barn som er vokst opp med ti forskjellige stefedre, men ikke resultat av et ONS, men en forlovelse. :)
helt normalt menneske jeg, forskjellen er vel at jeg er RIMELIGERE og nettopp IKKE sprer beina fordi menn generelt er noen helvetes svin (hvorfor 10 stefedre om det ikke var vold inni bildet?) Så pakk tingene dine og reis bort fra Norge Wub, forbanna generaliserende taper.

Anonymous poster hash: 0dc79...cb9
AnonymBruker
Skrevet

Har'u vært i England eller? Der kan vi snakke om løse damer. Forøvrig så kjenner jeg ingen damer som holder på sånn du beskriver. Jeg holder meg unna menn siden de bare er drittsekker, så er nok bare spindelvev i musa mi.

Anonymous poster hash: 98b79...d85
Skrevet (endret)

Spre sine frø..? Altså, vi er ikke dyr som lever kun på instinkt? Jeg håper for guds skyld dere menn har noe som heter en "hjerne" også.

Kunnskap eller ei, menn er like horete som jenter. Om ikke verre. Du kan jo spørre en gutt hvor mange han har ligget med, kontra ei jente. Jeg tror jeg kan garantere deg at gutten har hatt x antall fler sexpartnere enn jenta.

Btw så trenger du ikke dra opp kunnskapskortet ditt. Det blir for dumt.

Er vi ikke dyr nei? Hva er vi da?

Du har enorme kunnskapshull. Uten tvil.

Mennesker er patteDYR. Vi er DYR, og vi har DYRISKE instinker. Vi er etterkommere av APER.

Herregud, om du vet så lite om verden så er det ikke håp for deg.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er vi ikke dyr nei? Hva er vi da?

Du har enorme kunnskapshull. Uten tvil.

Mennesker er patteDYR. Vi er DYR, og vi har DYRISKE instinker. Vi er etterkommere av APER.

Herregud, om du vet så lite om verden så er det ikke håp for deg.

Og du får deg selv til å virke DOMM utifra slik du uttaler deg. Hjelper ikke om du så hadde hatt doktorgrad. Vi forstår at du er ute etter å provosere, men du setter deg selv i et dårlig lys.

Du får lykke til da, med dine kunnskaper. Håper du en dag vil gi oss den store ære om å dele din store kunnskap om krig og fred og sånt.

Endret av koskenkorva
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...