tyttebæret Skrevet 18. august 2004 Forfatter #21 Skrevet 18. august 2004 Takk for flotte innlegg! Mannen og jeg har hatt høytlesing til kaffen Jeg må bare presisere en ting: Jeg skjønner at det ikke er vondt ment, og mange ganger er det en kommentar. Det vi synes er litt trøttsomt er at hver gang må vi drive og forklare og forklare. Det er klart det er litt smigrende også, men akkurat nå er det litt mye av det gode. kanskje mest fordi dette er, som jeg sa: normalt for oss og jeg har ikke lagt meg i selen for at jeg skal imponere på noen måte. Det er hyggeligere å be folk hjem til oss. Da er det en annen setting og vi koser oss mye sammen da.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #22 Skrevet 18. august 2004 Jeg er glad i å lage mat og får ofte skryt av maten jeg lager - noe jeg synes er hyggelig. Bla. en helt enkel kyllingsalat får jeg masse skryt for. Jeg har venninner som stadig inviterer seg selv på dette, og nå sist en kamerat av samboeren min. Denne salten er min egen variant av en jeg kjøpte på Ultra (Bryn) og synes dette er superenkel mat. Men jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har fortalt i detalj om hvordan den blir laget og må skrive ned oppskriften Noen spør: Hvor mye krydrer du kyllingen?" o.l. som jeg synes er rimelig opp til hver enkelt i en slik rett. Men jeg kan jo ikke bli irritert over dette??? Jeg synes isteden det både er smigrende og litt søtt. Nå ble jeg nysjerrig. Kunne jeg fått oppskriften på denne kyllingsalaten?
Gjest Pjusk Skrevet 19. august 2004 #23 Skrevet 19. august 2004 He- he! Joda, men som sagt: Det er ingen hokus-pokus salat, men verdens enkleste. Jeg kan legge ut oppskrift på Mat og Drikke.
Elle Melle Skrevet 19. august 2004 #24 Skrevet 19. august 2004 He- he! Joda, men som sagt: Det er ingen hokus-pokus salat, men verdens enkleste. Jeg kan legge ut oppskrift på Mat og Drikke. Er det jeg som er blind, eller har du ikke hatt tid ennå? *Elle Melle skal ha kylling til middag, og lurte på om denne salaten kunne være noe...*
Gjest Pjusk Skrevet 19. august 2004 #25 Skrevet 19. august 2004 Smigret skal jeg gjøre det med en gang! Hjelp, ble nesten forventningspress nå....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå