Gå til innhold

dominante menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som tenner kvinner med dominante menn? Fortell gjerne din fantsi evt opplevelse med en dominant mann :)

Anonymous poster hash: ca838...030

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som tenner kvinner med dominante menn? Fortell gjerne din fantsi evt opplevelse med en dominant mann :)

Dama mi er dominant i senga, og det et så deilig å alltid være dominant. Er likestilling!;)

Anonymous poster hash: ca017...f11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hva det er som tenner meg ved det. Har nylig begynt å treffe en som har en del dominante trekk i senga og jeg blir bare helt vilt kåt av det. Merker at hver gang han tar kvelertak, lugger, holder fast hendene mine, eller styrer meg i den posisjonen han vil ha meg at jeg blir helt anpusten av tenning.

Kanskje det har noe med at når han tar kontrollen så slipper jeg å tenke og bare nyter? Det tenner meg også å vite at han selv ønsker å dominere meg, jeg føler meg ønsker. Og det gir meg en god følelse å vise ham at jeg lar ham dominere meg, at jeg gir etter på en måte. Og selvsagt gjør det faktumet at det tenner ham at jeg også blir ekstra tent.

Det er i grunn litt merkelig. Noe av det blir ganske så brutalt, men jeg føler meg ikke nedverdiget eller noe. Får bare gode, varme følelser av det.

Anonymous poster hash: b63ad...c9d
  • Liker 6
Skrevet

Jeg tenner veldig på det. Jeg liker følelsen av at han har kontrollen. Bli holdt fast, lugget, bundet, spanket... Noe av det jeg liker er at det ikke er jeg som bestemmer, så en god del av "hva skal jeg gjøre nå? Gjør jeg det riktig? Synes han dette er ok?"-problematikken forsvinner. Du blir fortalt hva du skal gjøre.

Dessuten er jeg en av raringene som faktisk tenner på smerte. Selv om mange ser på det som rart og nedverdigende så er det dette jeg tenner på, og jeg blir ikke skikkelig tilfredsstillt med mindre det er sånn. Verdens søteste og hyggeligste fyr kan gi meg orgasme etter orgasme, men det kan likevel ikke måle seg med å bli dominert og sex på den måten der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på det. Jeg liker følelsen av at han har kontrollen. Bli holdt fast, lugget, bundet, spanket... Noe av det jeg liker er at det ikke er jeg som bestemmer, så en god del av "hva skal jeg gjøre nå? Gjør jeg det riktig? Synes han dette er ok?"-problematikken forsvinner. Du blir fortalt hva du skal gjøre.

Dessuten er jeg en av raringene som faktisk tenner på smerte. Selv om mange ser på det som rart og nedverdigende så er det dette jeg tenner på, og jeg blir ikke skikkelig tilfredsstillt med mindre det er sånn. Verdens søteste og hyggeligste fyr kan gi meg orgasme etter orgasme, men det kan likevel ikke måle seg med å bli dominert og sex på den måten der.

Jeg er ikke sikker på hva det er som tenner meg ved det. Har nylig begynt å treffe en som har en del dominante trekk i senga og jeg blir bare helt vilt kåt av det. Merker at hver gang han tar kvelertak, lugger, holder fast hendene mine, eller styrer meg i den posisjonen han vil ha meg at jeg blir helt anpusten av tenning.

Kanskje det har noe med at når han tar kontrollen så slipper jeg å tenke og bare nyter? Det tenner meg også å vite at han selv ønsker å dominere meg, jeg føler meg ønsker. Og det gir meg en god følelse å vise ham at jeg lar ham dominere meg, at jeg gir etter på en måte. Og selvsagt gjør det faktumet at det tenner ham at jeg også blir ekstra tent.

Det er i grunn litt merkelig. Noe av det blir ganske så brutalt, men jeg føler meg ikke nedverdiget eller noe. Får bare gode, varme følelser av det.

Godt skrevet, sånn er det for meg også.

Anonymous poster hash: b942a...bd5

Skrevet (endret)

Mennesker er dyr, så dette med dominans er forståelig. Synes det er fint at noen jenter her skriver veldig presist hvordan de vil ha det. Noen av jentene jeg har vært med har jeg spurt, men kun fått svar som er lite presise, og det blir litt lett å få prestasjonsangst.

Jeg er stort sett dominerende, men jeg synes det er veldig gøy om jenta er dominerende av og til og dytter meg ned på senga, sitter oppå og kler av meg og er den som initierer sexen av og til. Litt blandet.

Smerte er også sykt deilig, f. eks å kjenne at jenta klorer meg hardt på ryggen mens vi har sex er helt ubeskrivelig.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Skrevet

Det er viktig at mannen er dominant, trent, men aller viktigst ha gigantisk svær kukk! :wow:

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig at mannen er dominant, trent, men aller viktigst ha gigantisk svær kukk! :wow:

:laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min er 15 cm, er det stort nok for deG?

Anonymous poster hash: 71646...bc9

Skrevet

Min er 15 cm, er det stort nok for deG?

Anonymous poster hash: 71646...bc9

Nei jeg krever minst 18... Kunne kanskje ligget med 15, om han var rik... :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei jeg krever minst 18... Kunne kanskje ligget med 15, om han var rik... :)

Da er min stor nok for deg (når jeg er sprengkåt vil jeg tro den nærmer seg 19), men jeg ville ikke tatt deg, uansett.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 8
Skrevet

For min del tror jeg det handler veldig mye om at råskapen i typen kommer mye tydeligere frem når han dominerer meg i senga. Til vanlig er han en utrolig rolig, ydmyk og hensynsfull gentleman, men så fort klærne faller kan jeg nesten se det svartne i øynene på han, og villdyret kommer frem. Han tar tak i meg med fast grep og gir klare beskjeder om hva jeg skal gjøre. Han viser rett og slett at han har så lyst på meg at han ikke klarer å holde tilbake. I mine øyne er det selve definisjonen på 'the best of both worlds' :) det finnes ikke noe mer sexy enn en mann som vet hva han vil ha og hvordan, samt ikke er redd for å gi beskjed om det! Da blir jeg med ett mer trygg på meg selv også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er fra naturens side skapt for å underkaste seg menn, så det er naturlig at jenter tenner på å bli dominert. Det er også grunnen til at psykopater og voldelige menn har så draget på damer.

Anonymous poster hash: e9a96...718

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er fra naturens side skapt for å underkaste seg menn, så det er naturlig at jenter tenner på å bli dominert. Det er også grunnen til at psykopater og voldelige menn har så draget på damer.

Anonymous poster hash: e9a96...718

Ja skjønner ikke hva damer klager over når de er i forhold med psykopater. Er jo tydeligvis det de liker. Blir litt dumt å klage da..

Anonymous poster hash: ca017...f11

Skrevet

For min del tror jeg det handler veldig mye om at råskapen i typen kommer mye tydeligere frem når han dominerer meg i senga. Til vanlig er han en utrolig rolig, ydmyk og hensynsfull gentleman, men så fort klærne faller kan jeg nesten se det svartne i øynene på han, og villdyret kommer frem. Han tar tak i meg med fast grep og gir klare beskjeder om hva jeg skal gjøre. Han viser rett og slett at han har så lyst på meg at han ikke klarer å holde tilbake. I mine øyne er det selve definisjonen på 'the best of both worlds' :)det finnes ikke noe mer sexy enn en mann som vet hva han vil ha og hvordan, samt ikke er redd for å gi beskjed om det! Da blir jeg med ett mer trygg på meg selv også.

SÅ enig!!!

AnonymBruker
Skrevet

For min del tror jeg det handler veldig mye om at råskapen i typen kommer mye tydeligere frem når han dominerer meg i senga. Til vanlig er han en utrolig rolig, ydmyk og hensynsfull gentleman, men så fort klærne faller kan jeg nesten se det svartne i øynene på han, og villdyret kommer frem. Han tar tak i meg med fast grep og gir klare beskjeder om hva jeg skal gjøre. Han viser rett og slett at han har så lyst på meg at han ikke klarer å holde tilbake. I mine øyne er det selve definisjonen på 'the best of both worlds' :) det finnes ikke noe mer sexy enn en mann som vet hva han vil ha og hvordan, samt ikke er redd for å gi beskjed om det! Da blir jeg med ett mer trygg på meg selv også.

Jeg er også enig i dette. Blir overrasket over min egen oppførsel under sexen i etterkant, nettopp fordi jeg slipper meg sånn løs sammen med ham.

• Liker 1
Skrevet

Ah, menn som er dominante i senga :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Men når man tenker dominante menn elr partner, vil det med en gang si spanking og slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...