moamoa Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har vært hos legen i dag i forbindelse med at jeg skal slutte på diane som jeg har tatt p.g.a akne. Hun anbefalte meg denne samtidig som jeg slutter for å forhåpentligvis hindre at jeg får massive nye utbrudd Er det noen som har erfaringer med denne gelen? Takk for svar.
Colorama Skrevet 21. mars 2015 #3 Skrevet 21. mars 2015 Den er ganske ny, så det er litt vanskelig å ha så mye erfaringsgrunnlag. Fikk den av hudlegen, men turte ikke å bruke den pga alle bivirkningene. Kall meg gjerne teit
moamoa Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2015 Er vel ikke teit for det? Jeg turte ikke å fortsette på roaccutan fordi jeg følte meg rett og slett helt jævlig.. Men de bivirkningene som er listet opp i pakningsvedlegget synes jeg virker overkommelig. Jeg burde vel kanskje hatt en hudkrem så jeg ikke blir så tørr, men jeg finner liksom aldri en hudkrem som er noe god..
Chrizzern Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Litt gammelt innlegg kanskje, men tok du i bruk Zalnaen? Har det funkert for deg? Jeg har gått på den i 3 uker nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå