AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 For 1 måned siden våknet jeg på natten av at jeg var forferdelig kvalm, og kastet opp. Jeg følte meg helt fin og frisk etterpå, 2 uker senere fikk jeg mensen så jeg er ikke gravid som jeg var redd for. Så skjedde det igjen, i natt våknet jeg av en forferdelig kvalme, og kastet opp. Noen som har peiling på hva det kan være? burde jeg dra til legen? Anonymous poster hash: 01494...314
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Hm. Ei jeg kjenner opplevde det samme for et par uker siden. Fin i formen etterpå.. Men hvis det skjer flere ganger, kan man jo undres litt. Du kan kanskje ringe legekontoret, beskrive hva som skjedde, og hør hva de tror. Anonymous poster hash: 6171a...efe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå