Gå til innhold

Kaster opp, men jeg er helt frisk!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 måned siden våknet jeg på natten av at jeg var forferdelig kvalm, og kastet opp. Jeg følte meg helt fin og frisk etterpå, 2 uker senere fikk jeg mensen så jeg er ikke gravid som jeg var redd for. Så skjedde det igjen, i natt våknet jeg av en forferdelig kvalme, og kastet opp.

Noen som har peiling på hva det kan være? burde jeg dra til legen?



Anonymous poster hash: 01494...314
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Ei jeg kjenner opplevde det samme for et par uker siden. Fin i formen etterpå..

Men hvis det skjer flere ganger, kan man jo undres litt. Du kan kanskje ringe legekontoret, beskrive hva som skjedde, og hør hva de tror.



Anonymous poster hash: 6171a...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...