Gå til innhold

Kaster opp, men jeg er helt frisk!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 1 måned siden våknet jeg på natten av at jeg var forferdelig kvalm, og kastet opp. Jeg følte meg helt fin og frisk etterpå, 2 uker senere fikk jeg mensen så jeg er ikke gravid som jeg var redd for. Så skjedde det igjen, i natt våknet jeg av en forferdelig kvalme, og kastet opp.

Noen som har peiling på hva det kan være? burde jeg dra til legen?



Anonymous poster hash: 01494...314
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at du for en måned siden opplevde å våkne ÉN natt og kaste opp, og dette opplevde du nå igjen og dette bekymrer deg?

Det er mest sannsynlig noe du har spist som du ikke tåler. Du gir minimalt med opplysninger. Trener du? Man kan spy av trening. Har du angst? Man kan spy av angst. Har du vondt i magesekken? Spiserøret? Tarmene? Har du god nok håndhygiene når du handskes rått kjøtt?

Beste råd: dra til legen og spør. Forresten, hvis man er gravid så er man, hvis man er kvalm, småkvalm eller spyr litt om hverandre, ikke 1 gang pr mnd.

Anonymous poster hash: cfa59...b2f

AnonymBruker
Skrevet

Kan også være synet som har endret seg eller at det er noe med øregangene, et legebesøk er nok lurt.



Anonymous poster hash: 3cc67...11d
Gjest tuppesjura
Skrevet

Nå er det langt mellom hver gang dey har skjedd, men om det blir oftere ville jeg tatt kontakt med lege.

AnonymBruker
Skrevet

du kan faktisk bli kvalm og kaste opp av smerter, så om du har f.ex eggløsningssmerter så kan det vere grunnen til at du kaster opp, du kan ha urinveisinfeksjon som ellers er helt symptomfri men du kaster opp, ta en tur til legen for å sjekke det ut

Anonymous poster hash: 194b2...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...