AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Har hatt ett seksuelt forhold til en fyr de siste 5-6 ukene. Vi har sex i gjennomsnitt 1 gang i uka, så har ikke blitt så ofte. Dette gjør at jeg føler jeg ikke kjenner han sånn kjempegodt enda, og som usikre jenter flest, har man ofte komplekser for noe på kroppen og tør ikke å gi 100% med én gang. Sexen med denne mannen er grei, verken bra eller dårlig. Han har ikke hatt sex med så mange, og har vært i ett langt forhold. Jeg suger han og rir han, selv om jeg har lite utbytte av sistnevnte, hvertfall om vi ligger i senga. Om jeg sitter oppå han i f.eks sofaen, er det bedre. Jeg sliter også med å få orgasme, og det snakket vi om tidlig. Likevel føler jeg han gjør lite for å prøve å tilfredstillelse meg. Jeg blir ofte veldig våt mens vi har sex, og da konkluderer han med at jeg "må jo ha fått orgasme nå".. Han har indirekte sagt flere ganger nå at han "jobber mest" når vi har sex, men jeg lurer på hva jeg kan gjøre annerledes? Når sant skal sies, er det flere stillinger for menn enn for damer. Han liker godt å bli ridd, men når jeg gjør det, vil han at jeg holder på LENGE, og jeg har en tendens til å bli fort stølen i beina, sånn etter 10min. Jeg ble litt snurt sist han sa det, så jeg sa at da får han si hva han liker at jeg skal gjøre fremfor å klage over mangel på det jeg gjør. Trenger råd og erfaringer! Liker denne mannen veldig godt, men ser ikke ut til at vi er helt på bølgelengde hva gjelder sex..Anonymous poster hash: b8d88...cbf
Reddle Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Kommunikasjon er en god start. Dere har pratet litt om det, men det ser ikke ut som det har løst så mye så langt. Først av alt kan du finne ut av hva som gir deg orgasme. Hvordan har du fått det før? Får du det lettere alene? Er det noen menn du har fått det lettere med? Hvordan er forspillet og intimitet? Det er mange faktorer som kan spille inn her. Det er alltid en fare for at to personer er ukompatible rent seksuelt, og ikke kommer på riktig bølgelengde uansett hvor mye de kommuniserer og prøver. Blir du støl av å ri for lenge, så ikke ri for lenge. Blir han snurt så kan du forklare hvorfor du vil endre posisjon. Gir han det oralsex? Mange kvinner får lettere orgasme på den måten, noen får ikke av penetrering i det hele tatt. Dersom sofaen er bedre enn sengen, så prøv litt mer på sofaen, eller prøv å oppnå samme posisjon i sengen. Kanskje det kan hjelpe å ha sex oftere, bli mer kjent med hverandre. For jenter er sex ofte mer følelsesmessig og emosjonelt. Er du usikker på egen kropp og ikke føler du kjenner han så godt, så kan dette påvirke deg under sex. Ikke nødvendigvis noe du tenker på under akten, men det kan ligge i underbevisstheten og påvirke hvor tent og komfortabel du er. At ting ikke går på skinner i starten betyr ikke at det alltid vil være sånn. Gi deg selv tid til å bli kjent med han og han tid til å bli kjent med deg. Tenk godt gjennom hva du liker og ikke vær redd for å be om det du vil ha. Sex er et samspill der begge må gi og ta. Ideellt sett går dette av seg selv, og du føler at det gir deg mye av å gi til den andre. Endret 18. mars 2015 av Reddle 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Kommunikasjon er en god start. Dere har pratet litt om det, men det ser ikke ut som det har løst så mye så langt. Først av alt kan du finne ut av hva som gir deg orgasme. Hvordan har du fått det før? Får du det lettere alene? Er det noen menn du har fått det lettere med? Hvordan er forspillet og intimitet? Det er mange faktorer som kan spille inn her. Sannheten er at jeg aldri har fått orgasme med en partner, og det vet han. Jeg klarer det om han fingrer meg eller gir oralsex, men da må jeg slappe av. Og det pleier å ende med at han fingrer litt innimellom under akten, men ikke "fullfører". Når han gir uttrykk for at jeg "gir for lite", blir jeg også veldig usikker. Hva mer skal jeg gjøre..? Vi er litt molboer begge to, da han har hatt ett seks år langt forhold og jeg hr vært singel og nesten sexløs i to år.. Det er som å lære å sykle på nytt, og jeg føler jeg kommer til kort. Samtidig synes jeg han kunne holdt seg for god til å kommentere mangler så tidlig, og heller ha forståelse for at vi fortsatt er i "bli-kjent-fasen" enda og sexen trolig blir bedre etterhvert.. TSAnonymous poster hash: a24aa...d34
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Men nyter du sex med han selv om du aldri får orgasme? Ikke at jeg mener sex er poengløst uten orgasme, men hvis jeg aldri fikk det og han heller ikke prøvde så hardt for å hjelpe meg, da hadde jeg kanskje ikke orket å ha sex med han. Jeg vil råde dere til å forsøke litt nye stillinger og be om å få oralsex av han hvis du liker det. Hvordan er han på forspillet? Blir du skikkelig tent av det? Anonymous poster hash: 0677a...29d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Men nyter du sex med han selv om du aldri får orgasme? Ikke at jeg mener sex er poengløst uten orgasme, men hvis jeg aldri fikk det og han heller ikke prøvde så hardt for å hjelpe meg, da hadde jeg kanskje ikke orket å ha sex med han. Jeg vil råde dere til å forsøke litt nye stillinger og be om å få oralsex av han hvis du liker det. Hvordan er han på forspillet? Blir du skikkelig tent av det?Anonymous poster hash: 0677a...29d Det er lite forspill. Litt klining, også vil han at jeg skal suge han litt, også tror han at jeg blir våt med én gang av det.. Jeg nyter sexen, men synes det kan bli litt langtekkelig noen ganger. Noen ganger skulle jeg ønske han bare kunne være litt hardhendt og "rask". Dette er sånt man må snakke om, men vi er jo i en tidlig fase enda. Jeg føler jeg er lite kreativ og lite oppfinnsom. Han har foreslått ett par stillinger, men det ble for keitete da jeg har ganske lange bein Jeg føler jeg må prøve å finne på noe selv også, men har ingen idéer.. Også lurer jeg, er det vanlig å ikke trives på toppen? Altså, når jeg rir han? Jeg føler ikke noe spesielt av det og bli ikke særlig tent av det. I tillegg blir jeg ofte så sinnssykt våt også, at kanskje det er med å ødelegge nytelsen, for det er jo deilig sånn med en gang jeg "trer meg" på han, men så blir det vel FOR vått.. TSAnonymous poster hash: a24aa...d34
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Skjønner, da må han nok step it up og innse at for kvinner er det mentale veldig viktig for hvorvidt hun nyter sexen. Jeg syns aldri det blir langt nok forspill. Og vil gjerne ha mer enn bare klining, bare det å stryke litt på hverandre før man begynner hjelper veldig for min del. Sex handler jo om begges nytelse, og for kvinner er tenningsmønsteret litt mer komplisert. Jeg har møtt menn som ikke har mye forståelse for dette, og da gidder jeg ikke ligge med dem. Men, det er jo verdt å prøve å snakke om det og se om det kan bli bedre! Jeg trives ikke på toppen, jeg blir ofte ganske kald hvis det er kaldt i rommet. Haha, jeg er rar. Det kan kanskje hjelpe å enten sette deg andre veien, eller lene deg mer ned mot han, men liker du ikke den stillingen så syns jeg ikke du skal gjøre den heller. Har du prøvd "lap dance", altså å sitte på fanget hans? Finnes jo og mange stillingen hvor dere begge ligger, selv om han gjør en del av jobben, så får han jo ligget og slappet av. Anonymous poster hash: 0677a...29d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Han vil at du skal yte mer, samtidig som det er han som får orgasme og ikke du...? Høres litt merkelig ut... Forøvrig pleier jeg å sørge for min egen orgasme, ved å fingre meg selv mens vi har seg (veldig god mulighet til det både når jeg rir og når han tar meg bakfra f.eks). Har du prøvd det? Anonymous poster hash: d3b8a...3be 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Hadde sexen vært verken bra eller dårlig så tror jeg ikke at jeg hadde fortsatt et seksuelt forhold med han... Men ja, utrolig mange jenter som mener at gutten skal gjøre mest, og ja, man tenker at det finnes mest stillinger hvor mannen gjør arbeidet, men man må bare tenke kreativt med det man kan, for eksmpel når man rir, da kan du "ligge" eller du kan sitte oppreist, du kan gjøre ting når du rir, som å bite/kysse han over halsen, "klore" på brystet hans, lugge/dra litt i håret hans, ta lett kvelertak og se an hvordan han liker det, så blir det plutselig krydret og litt mer spennende. Du kan også ri andre veien, med rumpen mot han. Du kan ri når han ligger, og når han sitter oppreist. Du kann reise deg litt opp, sånn at du legger deg bakover-ish, støtter hendene på benene hans, og tar dine egne ben opp, så du står i en slags "lav bro", så han får en ganske fin utsikt også. Masse man kan gjøre, og lett å tenke at man blir fort sliten etter ti min, men det blir vel mannen også? Viktig å gjøre god innsats Anonymous poster hash: 3dbc5...ad0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå