AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #21 Del Skrevet 18. mars 2015 Høyere utdannelse? ... Sykepleiere har bachelor, dvs tilnærmet ingen utdannelse. Ikke klarer de å gjøre jobben sin heller, stort sett, så utdanningen er verdiløsAnonymous poster hash: 2a6be...084 OkAnonymous poster hash: 9ee1f...358 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #22 Del Skrevet 18. mars 2015 Høyere utdannelse? ... Sykepleiere har bachelor, dvs tilnærmet ingen utdannelse. Ikke klarer de å gjøre jobben sin heller, stort sett, så utdanningen er verdiløsAnonymous poster hash: 2a6be...084 Anonymous poster hash: 35ca7...d83 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #23 Del Skrevet 18. mars 2015 gjennomsnitslønn for elektrikere er mellom 400 000-500 000, så nei hvorfor skal det ses nedpå? Mens det hadde vært ok å sett ned på en som tjener f.eks. 100-200 000..? Anonymous poster hash: c6af0...802 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #24 Del Skrevet 18. mars 2015 Mens det hadde vært ok å sett ned på en som tjener f.eks. 100-200 000..? Anonymous poster hash: c6af0...802 pls.... jeg nevnte det for jeg trodde ts så ned på elektrikere på lønnen. jeg skrev jo også at det er enn jobb... Anonymous poster hash: 71cab...6cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 18. mars 2015 #25 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) På hvolken måte mener du det å le av andre er "no offence"?Anonymous poster hash: 2a6be...084 Kanskje du heller skal gi din reaksjon og oppmerksomhet til ts sin latterlige tankegang ang hennes velutdannede venninne med hennes nye kjæreste med et "kjipt yrke som KUN elektriker" ps: Hun ler jo av venninna selv.. Sånn, bare til info. Endret 18. mars 2015 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #26 Del Skrevet 18. mars 2015 Tipper TS ER elektrikeren.. En litt usikker en, sådan.. Som kommer hit for bekreftelse på at denne typen forhold, er helt OK Anonymous poster hash: 64ac5...831 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 18. mars 2015 #27 Del Skrevet 18. mars 2015 Høyere utdannelse? ... Sykepleiere har bachelor, dvs tilnærmet ingen utdannelse. Ikke klarer de å gjøre jobben sin heller, stort sett, så utdanningen er verdiløsAnonymous poster hash: 2a6be...084 Unnskyld, men jeg bare må. Mener du virkelig at utdanningen til sykepleiere er VERDILØS?! Mener du at hvem som helst kan utføre det arbeidet de gjør, og utdanning ikke trengs til? Altså... Verdiløs?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #28 Del Skrevet 18. mars 2015 Høyere utdannelse? ... Sykepleiere har bachelor, dvs tilnærmet ingen utdannelse. Ikke klarer de å gjøre jobben sin heller, stort sett, så utdanningen er verdiløsAnonymous poster hash: 2a6be...084 Tenker jeg må provosere deg noe voldsomt. Jeg har videregående pluss to år på fagskole. Jeg har nesten 700 000 i året å jobber gjennomsnittlig 25 timer i uken. Reiser mye rundt i verden gjør jeg å, betalt av arbeidsgiver. Ikke noe galt med å jobbe som elektriker eller sykepleier, eller som butikkansatt eller bussjåfør for den saks skyld. Alle yrker har sin misjon Anonymous poster hash: c33f5...7d2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 18. mars 2015 #29 Del Skrevet 18. mars 2015 Når måtte man begynne å velge partner etter yrke? Tipper det er andre ting som avgjør om et forhold blir vellykket. At man er elektriker, betyr ikke at man er kortslutta i hodet. Tipper du er misunnelig på venninna di som har funnet seg en stødig fyr som faktisk har en sikker og fast jobb! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mars 2015 #30 Del Skrevet 18. mars 2015 Venninna di liker vel at det er litt "spenning i luften", da Herre min hatt! Elektriker er et knallgodt yrke! Praktisk og greit. God sjanse for at han er litt "handy" med andre ting hjemme også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reddle Skrevet 18. mars 2015 #31 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Gratulerer, du har klart å poste ukens dummeste tråd. Det sier faktisk en del her inne. Vi kan jo alltids håpe at dette er en tulletråd, men jeg har møtt på mye rart her i livet, så det er ikke noe som ville overrasket me det gram. Endret 18. mars 2015 av Reddle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #32 Del Skrevet 18. mars 2015 Elektrikere er sexy. Hilsen en med høyere utdannelse. Anonymous poster hash: d6987...6a9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #33 Del Skrevet 18. mars 2015 OMG, bitter much? Skjønner du syns det er kjipt å være singel TS, men det finnes sikkert noen der ute som deler dine overfladiske holdninger! Anonymous poster hash: b0844...31e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 18. mars 2015 #34 Del Skrevet 18. mars 2015 Gjennomsnittsalderen på elektrikere er 27 år. Det skyldes en blanding av flere forhold, men i hovedsak er det to veldig viktige faktorer; 1. Yrket sliter veldig på kne, skuldre, nakke, albuer og håndledd 2. Det er ofte masseproduksjonsarbeid, om igjen og om igjen det samme Før eller senere vil elektrikeren måtte bytte jobb, først da innser vi håndverkere hvor verdiløst et fagbrev er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #35 Del Skrevet 18. mars 2015 Elektrikere er sexy. Hilsen en med høyere utdannelse. Takk! Hilsen en elektriker. Anonymous poster hash: 57e20...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #36 Del Skrevet 18. mars 2015 Har ein veninne på 27 år som jeg alltid har sett opp til. Hun er utdannet sivilingeniør og har alltid vært veldig dyktig. Hun trener og ser bra ut også. Hun har nettopp fått seg kjæreste, og han er elektriker! Kjenner jeg ler litt inni meg. Så ikke akkurat for meg det. Er det bare meg eller er det flere som synes dette er en pussig kombinasjon? Anonymous poster hash: ab532...4ae Jeg vet. Jeg kjenner flere mannlige ingeniører som har valgt seg en sykepleier som kone. Altså: hvor lavt legger de lista? OK: hun er sikkert praktisk å ha rundt i huset. God til å håndtere barn og syke og kan førstehjelp. Men som ingeniør så må en jo forlange MER ikke sant? En kvinnelig lege eller psykiater i det minste? Og om de går for 100% looks så finnes det jo fotomodeller der ute! Å velge en tilfeldig person en liker helt uavhengig av inntjeningspotensiale og sosial status er jo så 1990... Anonymous poster hash: fd040...dbe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 18. mars 2015 #37 Del Skrevet 18. mars 2015 Men, du er singel eller? Venninna di har nå ihvertfall en kjæreste og har et bra liv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #38 Del Skrevet 18. mars 2015 Dette!Anonymous poster hash: 8272c...ebf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #39 Del Skrevet 18. mars 2015 Oj her har du fått mye pes, TS. Jeg skjønner deg godt, tross den noe provoserende skrivemåten din. Jeg ville også tenkt at det var en litt pussig kombo...Anonymous poster hash: 773d0...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 18. mars 2015 #40 Del Skrevet 18. mars 2015 Høyere utdannelse? ... Sykepleiere har bachelor, dvs tilnærmet ingen utdannelse. Ikke klarer de å gjøre jobben sin heller, stort sett, så utdanningen er verdiløsAnonymous poster hash: 2a6be...084 Jeg lukter troll... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå