Gå til innhold

Lar du mannen din knulle deg i munnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke helt se at det skulle være spesielt digg, har aldri prøvd. Klarer uansett ikke å få inn mer enn halvparten når jeg gir ham vanlig BJ. Og liker å ha det godt selv også så vil heller gjøre det på vanlig måte :)



Anonymous poster hash: 74a6d...8d5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jenter utsetter seg for for å være "snille"..... :fnise:



Anonymous poster hash: f4d5c...010
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jenter utsetter seg for for å være "snille"..... :fnise:

Anonymous poster hash: f4d5c...010

Jaha?

Jeg gjør det iallefall ikke for å være "snill".

Jeg lar han gjøre det fordi jeg rett og slett liker det.

Uansett er det ikke snakk om at han knuller meg langt ned i halsen om det er det du tror.

Anonymous poster hash: 1474c...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å knulle i munnen, og i halsen. Det første er nok greit for de fleste, ikke nødvendigvis det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nedverdigende og ikke minst kvalmt og ekkelt. Prøv å få et drillborr dytta inn i kjeften din av en boler på treningsstudio så skjønner du kanskje hva jeg mener. I tillegg til svetten til bolern som siver ut av kjeften din.

Anonymous poster hash: 88506...399

Wtf :fnise: Så ille er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lyst å klare å gjennomføre. Syns det er skikkelig hot, og blir veldig kåt av det. Spesielt når jeg ligger og han setter seg over meg. Problemet er at jeg må åpne munnen mer enn når jeg gir han en vanlig bj pga vinkelen han kommer inn i. Og da føler jeg jeg bare skraper han opp med tennene. Han har bare prøvd to ganger, og begge ganger har jeg forklart ham dette og han gir seg. Regner derfor med at han også kjenner tennene. Eller kanskje han tror jeg bruker det som en unskylding fordi jeg ikke liker det.. Dette må vi oppklart!



Anonymous poster hash: e27a5...ee1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke grotesk

Anonymous poster hash: 8fe34...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det ender med at jeg får brekninger og reagerer i tillegg også med å bite.. Dårlig kombinasjon altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men helst ikke så lenge for brekker meg etter en liten stund.

Anonymous poster hash: 4f267...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Brekninger er grusomt, og ikke noe jeg får nytelse av, så her er det bare "vanlig" suging som gis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å knulle i munnen, og i halsen. Det første er nok greit for de fleste, ikke nødvendigvis det andre.

Hva er det som er så deilig med å få lov til å jukke 5-6 cm inn og ut av en munnhule full av tenner egentlig? Når man heller kan jukke mellom to deilige pupper eller inn i en våt og friksjonsfull vagina?

Anonymous poster hash: 74a6d...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk. Ikke har han lyst heller.



Anonymous poster hash: 5b145...222
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye prippne kjerringer her ja:P

Selvfølgelig lar jeg meg bli pult i munn! Opphissende for begge parter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppgitt av all dømmingen som foregår her, enten i den ene eller andre retningen. Når det gjelder seksualitet, finnes det ingen selvfølgeligheter eller rett og galt (så lenge alle involverte parter samtykker!), bare en masse individuelle preferanser. Når skal folk la andre ha lystene de vil?

Jeg liker å bli knullet i munnen, og mannen min gjør det både ofte og vel, og til tider langt ned i halsen. Det er en del av greien vi har sammen, og for meg føles det som noe av det naturligste og kjekkeste i verden.



Anonymous poster hash: fd724...7fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Nei, det er nedverdigende og ikke minst kvalmt og ekkelt. Prøv å få et drillborr dytta inn i kjeften din av en boler på treningsstudio så skjønner du kanskje hva jeg mener. I tillegg til svetten til bolern som siver ut av kjeften din.

Anonymous poster hash: 88506...399

Den opplevelsen har ikke kona mi. Hun elsker det, og foretrekker å bli tatt i munnen, enn å suge på "vanlig" vis. Hun spør meg om jeg kan gjøre det, hun får nytelse av det. Det finnes ikke nedverdigende, heller det motsatte.

Kanskje det oppleves nedverdigende for deg eller andre, men det betyr ikke at det er det for andre. Jeg vet om kvinner som ikke liker å bli slikket, de syns det er ekkelt. Det betyr ikke at det er det av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hva er det som er så deilig med å få lov til å jukke 5-6 cm inn og ut av en munnhule full av tenner egentlig? Når man heller kan jukke mellom to deilige pupper eller inn i en våt og friksjonsfull vagina?

Anonymous poster hash: 74a6d...8d5

Alle gode ting er tre. Ihvertfall for mange av oss. Hvorfor stille ting opp mot hverandre? 5-6 cm inn ? ? ? Her skal alt inn.

Et tips er at hun ligger på ryggen med hodet utenfor sengen, mens han står over henne. Da kommer man dypt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Lar han ikke. Gjør det fordi det er noe begge liker. Ser an dagsformen om vi kun bruker munnen eller svelget også - det siste er absolutt favoritten min, men det er ikke alltid det går uten reell risiko for å kaste opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...