Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Gjest HeiHade

Alle jeg har ligget med har tatt initiativ til å gå ned på meg før jeg har rukket å foreslå det. Men jeg har alltid ligget med noen som er minst et par år eldre enn meg, så tør ikke å si om det har en sammenheng med alder eller ikke. Hadde jeg noen gang møtt på en som virkelig ikke ville hadde det sikkert gått greit, men da kan han ikke forvente noe action tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hør på dere selv. Man er ikke mann om man ikke liker å slikke. Man er ikke moden. Man er en egoistisk idiot. Hva om de rett og slett bare ikke liker det? Ikke har lyst? Ikke ser på det som en naturlig del av sex? Det er jo en ærlig sak?

Selv er jeg en kvinne som ikke liker å "suge". Det gjør meg da ikke til mindre kvinne.

Hvem er det egentlig som er umodne her tro?

Anonymous poster hash: b0bc3...0c2

Umoden eller ikke - han passer i så fall ikke med meg, da oralsex for meg er veldig viktig.

Og hvis han ikke er så glad i det og nekter av den grunn til tross for at jeg sier det er det beste jeg vet, vil jeg også si at det er egoistisk. For meg er en stor del av et godt seksuelt forhold å gjøre ting for hverandre og å gjøre ting den andre parten liker, selv om det ikke alltid gir meg like mye. Gi og ta med åpent sinn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg sliter med å forstå er damer som vil slikkes men ikke suge. Nedtur.

Anonymous poster hash: b360b...96d

Menn får stimulering uansett. Kvinner får svært lite av "inn ut" puling, og trenger i tillegg god warmup for å bli ordentlig kåt. Suging er flott å gjøre innimellom, men ikke noe en mann bør forvente ved hver eneste runde. Hadde det vært en nødvendighet for å få stiv penis eller bli kåt eller få orgasme så ja da hadde man gjort det ved hver runde, men nå er det desverre bare hos kvinner man ikke får skrudd på kåtheten på 1-2-3 og hos kvinner det kreves mer enn puling for å oppnå full nytelse. Sex skal handle om evnen til nytelse for begge parter, ikke "jammen hun fikk så da vil jeg også"

Anonymous poster hash: 41afc...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umoden eller ikke - han passer i så fall ikke med meg, da oralsex for meg er veldig viktig.

Og hvis han ikke er så glad i det og nekter av den grunn til tross for at jeg sier det er det beste jeg vet, vil jeg også si at det er egoistisk. For meg er en stor del av et godt seksuelt forhold å gjøre ting for hverandre og å gjøre ting den andre parten liker, selv om det ikke alltid gir meg like mye. Gi og ta med åpent sinn!

Det er vel strengt tatt det å forvente at partneren skal gjøre noe hun eller han ikke vil, som er egoistisk. Ja, man kan selvsagt gjøre ting for den andres skyld selv om man ikke får så mye ut av det selv. Men de fleste har ting de slett ikke vil gjøre, enten det er vanlige ting som slikking og suging, eller mer spesielle ting. Alle har rett til å sette sine egne grenser for hva de vil være med på og ikke. Og da må de selvsagt også akseptere at den andre parten har rett til det samme.

Anonymous poster hash: e242e...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt det å forvente at partneren skal gjøre noe hun eller han ikke vil, som er egoistisk. Ja, man kan selvsagt gjøre ting for den andres skyld selv om man ikke får så mye ut av det selv. Men de fleste har ting de slett ikke vil gjøre, enten det er vanlige ting som slikking og suging, eller mer spesielle ting. Alle har rett til å sette sine egne grenser for hva de vil være med på og ikke. Og da må de selvsagt også akseptere at den andre parten har rett til det samme.

Anonymous poster hash: e242e...8bf

Ja, og jeg skrev "hvis han ikke er så glad i det" altså at det ikke er verdens undergang for ham, men at det ikke er så nøye for ham.

For all del - alle må sette sine premisser, men en som nekter å bruke tunga bare fordi han ikke gidder syns jeg er ganske egoistisk.

Jeg elsker å se at partneren har det godt, og kan strekke meg ganske langt for det. Og jeg forventer det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler ikke din oppfatning her.

:enig:

Jeg slikker omtrent alt (ikke alle), fra øreflipper, halsgrop, brystvorter, fitte, anus, knehaser og fotsåler (om hun synes det er OK).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mange menn som syns slikking er ekkelt, men jeg har inntrykk av at det først og fremst er av den litt yngre garde?

For noen år tilbake likte heller ikke jeg tanken på det. Nå noen år etter, er det knapt den ting jeg tenner mer på enn det. Bring it to me, tunga er klar!

For min del hadde det iallefall med modenhet å gjøre, men kan man si at det gjelder majoriteten?

Til de som argumenterer med at det er ekkelt, så er det jo tross alt mer bakterier i munnen når man kliner, f.eks.

Dt må være greit å ikke slikke eller suge eller gjøre diverse seksuelle akter som man ikke liker, men man må huske på at man ikke selv er den som maser og presser på partneren til å gjøre ting partneren ikke har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...