tørkestativ Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 jeg har tatt sol regelmessig en stund nå. har blitt ganske brun men rundt armhulene ser jeg rett og slett skitten og skjoldete ut! dette skjer alltid når jeg får litt farge på kroppen. har ikke tørr hud heller. noen som vet hva det kommer av, eller som opplever det samme?? Det syns når jeg har armene rett ned, så det er ganske stygt og synlig...
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 jeg har tatt sol regelmessig en stund nå. har blitt ganske brun men rundt armhulene ser jeg rett og slett skitten og skjoldete ut! dette skjer alltid når jeg får litt farge på kroppen. har ikke tørr hud heller. noen som vet hva det kommer av, eller som opplever det samme?? Det syns når jeg har armene rett ned, så det er ganske stygt og synlig... Skjolder etter deo, antar jeg?Anonymous poster hash: a8db8...335
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Det er vel pga deo. Man bør ikke bruke deo med parfyme f.eks. Anonymous poster hash: 22070...6f9
Minya Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Parfyme og deodorant kan føre til skjolder i brunfargen, både i solarium og i naturlig sol. Regner med at du ikke dusjer like før du legger deg i solsengen? Prøv å bruke ingen eller mindre deo når du soler deg, evt prøv å unngå at deoen kommer utover hele armhulen, men bare påfør den akkurat midt i armhulen hvor hårsekkene sitter tettest. Det kan hende du kan unngå fremtidige skjolder, men har du først solt deg vil de ikke forsvinne før brunfargen forsvinner av seg selv og du begynner fra scratch.
Djungelvrål Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Syns fargen fra solarium ikke er like fin som farge fra ekte sol uansett. Den er mer grå, ser stor forskjell på mennesker som tar solarium eller de som har fått farge fra sol.
tørkestativ Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2015 jeg påfører jo deo på morgenen og tar ofte sol på kvelden, så skulle tro at deoen er trukket inn i huden da... men takk for svar. skal vaske bort deo før jeg tar sol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå