Gå til innhold

Boner av kos?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får dere menn alltid (ikke fjortisgutter) boner av å ligge inntil ei jente og kose? (Tenker på at det er litt beføling/tafsing på rumpe og pupper)

Anonymous poster hash: 0fe6a...893

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

....Nei, det trengs en magisk kjemi for å få boner, det betyr nok at du er hans only one, du er special og sexen blir magisk!

(svaret er ja, selvsagt kan de få boner om de tenker på sex)

Anonymous poster hash: 93cd0...e6f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spoone og ett godt tak om ene puppen, så er det giv akt :)

Anonymous poster hash: 86313...c90

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Får dere menn alltid (ikke fjortisgutter) boner av å ligge inntil ei jente og kose? (Tenker på at det er litt beføling/tafsing på rumpe og pupper)

Anonymous poster hash: 0fe6a...893

Ja det er fryktelig lett å få `boner` i sånn setting :fnise: ....Det trenger ikke være at man ligger der å tenker på sex heller. Det kan bare være fort gjort uten at man tenker over det. Kanskje hun rører litt på seg og rumpen/ryggen hennes dulter borti en følsom del av kroppen...og vips! Da kan ereksjonen komme. Om jeg ligger å tafser på enten pupper eller rumpe er det nesten garantert å få ereksjon.....kan ikke noe for det. Det ville ikke skjedd om det var en dame jeg ikke likte...men nå har det seg slik at jeg bare kunne tenke meg å kose med en dame jeg liker da...hehe...så da kan det fort skje

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare kommentere, selv om jeg ikke er gutt.

Jeg blir RÅTENT i slike situasjoner. Elsker å kjenne en boner i ryggen/rumpa mens vi koser.

Dame over 30,..

Anonymous poster hash: 70a88...ee1

• Liker 3
Skrevet

Vil si til TS at det er ganske dårlig stilt om man ikke får boner av det. Om det ikke er "Trygdebeistet" man har tatt med hjem da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...