AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Hei, herre er litt flaut men jeg ''tror'' jeg har et problem men jeg er ikke sikker... Så det har seg sånn at jeg tror jeg har glemt en tampong i skjeden, men jeg er ikke sikker... Når jeg har mensen så har jeg det i 6-7dager. Aldri mindre! men så nå så kommer det ingenting og jeg har hatt det i 4 dager nå, og det kommer ingenting... Men jeg bruker tampong og jeg er redd for at jeg har glemt den der, men jeg finner den ikke ''tror'' jeg, jeg har jo prøvd å kjenne etter, jeg finner ingen tråd men når jeg kjenner etter så når jeg ikke kommer lengre in så kjenner jeg noe rundt og avlang (Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...) men formet som en tampong på en måte... ?? Er det flere som har det, ellers så må jeg ringe lægen min så hun får sjekket det.. veit herre ikke var forståelig men håper det er noen som har noen svar eller råd... Hilsen en litt hysterisk jente... Anonymous poster hash: 2393b...37d Anonymous poster hash: 2393b...37d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Det du kjenner er mest sannsynlig livmorhalsen, den "synker" under menstruasjon og kommer ganske langt ned. Den vil oppleves som avlang, rund langs tuppen og glatt. Anonymous poster hash: 57245...c15
Minion97 Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det du kjenner er mest sannsynlig livmorhalsen, den "synker" under menstruasjon og kommer ganske langt ned. Den vil oppleves som avlang, rund langs tuppen og glatt. Anonymous poster hash: 57245...c15 Okei, så bra da slipper jeg å tenke på den. Takk!
Gjest O.G. Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 ER jo bare å komme seg til legen og få sjekket det da.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Du stopper ikke automatisk å blø fordi du har glemt en tampong der inne, den fortsetter ikke å samle opp i all evighet. Hvis du virkelig tror det er noe der inne så går du til legen,det er ikke bra å ha tampong inne for lenge. Anonymous poster hash: 67576...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå