Gjest Pheel Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Oppdaget i dag at jeg har røde prikker på underleppen innvendig og på innsiden av kinnene. Ser ut som små sår etter å f.eks ha bitt seg selv litt, men har ikke gjort det, og overflatene er helt glatte som vanlig. Gjør ikke noe vondt. Kan herpes (munnsår) f.eks arte seg på denne måten, eller kanskje det er snakk om noe jeg ikke tåler, f.eks noe tannkremen eller munnskyllevannet inneholder, eller noen som har hatt det selv og vet hva det kan skyldes? Er ikke hysterisk, men bare nysgjerrig på hva dette kan være. Endret 17. mars 2015 av Pheel
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Jeg får små sår i munnen, men jeg har SLE. Det kan være sopp, herpes, vannkopper, såpestoff i tannkrem eller masse annet. Jeg synes du skal følge med på dette, og har du stadig sår i munnen etter 2 uker bør du bestille legetime. God bedring! Anonymous poster hash: 90387...48d
Gjest Pheel Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Jeg får små sår i munnen, men jeg har SLE. Det kan være sopp, herpes, vannkopper, såpestoff i tannkrem eller masse annet.Jeg synes du skal følge med på dette, og har du stadig sår i munnen etter 2 uker bør du bestille legetime. God bedring! Anonymous poster hash: 90387...48d Takk for svar! Fikk after i munnen av en tannkrem jeg brukte tidligere, men dette virker liksom til å være noe helt annet, med mindre det etterhvert blir after, da, for det jeg vet. Ser det hvertfall an en stund, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå