Gå til innhold

Jeg er så utrolig lat!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet først og fremst ikke om jeg har plassert dette riktig sted, men det er bare å flytte den.

Uansett. Som overskriften sier, så er jeg helt sinnsykt lat. Og jo mer jeg later meg, jo verre blir det. Jeg kan legge meg om kvelden og være sykt klar for å ta tak i ting med en gang jeg våkner, men det blir liksom bare til at jeg våkner, setter meg ned for å spise frokost, også..gror jeg fast. Jeg bare spiser, sitter og ser på tv-serier. Og tiden bare løper fra meg, og plutselig er det kveld igjen. Jeg har rett og slett ikke lyst til å gjøre noe, og det er faktisk sinnsykt slitsomt (men ikke fysisk da:P). Jeg har en hund som kjeder dritten av seg stakkar (han får det han trenger av turer,og jeg leker litt med han på kvelden), jeg har en samboer som er veldig opptatt for tiden, og jeg er arbeidssøker og sliter da altså med motivasjonen til å gjøre noe som helst.

Døgnrytmen er helt ok, jeg legger meg i elleve-tolv tiden og står opp rundt ni. Kostholdet er helt greit, spiser mye grønnsaker men også mye karbohydrater.

Er det noen som kan komme med tips til hvordan jeg skal få til å skjerpe meg, rett og slett? Det er jo så mye jeg vil gjøre! Terskelen for å sette igang med det er bare så jævla høy!

Anonymous poster hash: d9431...502
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glem at du skal gjøre mye. Ta en ting av gangen. Skriv opp det du har lyst til å gjøre. Ta den ene tingen som ville gitt deg mest glede. Ta en ting du skal gjøre denne uka, og del det opp i syv/fem steg. Da har du ihvertfall fått gjort en ting på lista denne uka. Hva er disse tingene du ønsker å gjøre?:-)

Anonymous poster hash: a77ef...5d0
AnonymBruker
Skrevet

Samme AB. Beklager dårlig formulert innlegg. Sliter med det samme, og tenkte vi kunne motivere hverandre:-)

Anonymous poster hash: a77ef...5d0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også lat helt til jeg fikk en diagnose på en autoimmun sykdom :(.

Og som jeg har fått å høre hvor lat og doven jeg var, og fått beskjed på å ta meg sammen.

Sørg for at dere to ihvertfall får undersøkt at det ikke er mangel på vitaminer eller mineraler som gjør dere late :)

Uansett, lykke til med dere begge!

Anonymous poster hash: 9ecbe...031
Skrevet

Det du kan gjøre som funket for meg var at jeg spiste mye vitaminer, vitaminer i frukt og i tablett form. Jeg hørte også mye på musikk som fikk meg til å ville danse eller være aktiv.!

AnonymBruker
Skrevet

Gi nå bikkja den stimuleringen den trenger. Du skriver at den kjeder seg, det er det minste du kan gjøre.

Anonymous poster hash: e4be4...e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...