Scoop Skrevet 26. mars 2015 #21 Del Skrevet 26. mars 2015 Nei, Jarle + meg = match made in heaven 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 26. mars 2015 #22 Del Skrevet 26. mars 2015 Måtte Google han, fin kar ja Seriøst? Hadde du ikke sett han før? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. mars 2015 #23 Del Skrevet 27. mars 2015 Jo, var ikke han på den båten i isødet? Hadde sett han før, men visste ikke hva han het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 27. mars 2015 #24 Del Skrevet 27. mars 2015 Jo, var ikke han på den båten i isødet? Hadde sett han før, men visste ikke hva han het. Eller Antarktis som det også kalles :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. mars 2015 #25 Del Skrevet 27. mars 2015 Kan godt hende, fulgte ikke med så var ikke sikker på hvor de var, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 29. mars 2015 #26 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Jarle Andhøy er bare en kjedelig type. De to jegertvillingene er bare forferdelig harry. Endret 29. mars 2015 av Reza08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 31. mars 2015 #27 Del Skrevet 31. mars 2015 Jarle Andhøy er bare en kjedelig type. De to jegertvillingene er bare forferdelig harry. Kjedelig? Du mener det er kjedelig å dra på eventyrferder ombord i båt, og knapt vite hvordan det ender? Da regner jeg med at du lever som Indiana Jones - minst! Tror neppe Jarle Andhøy og Jegertvillingene er noen match made in Heaven, men de kunne sikkert utvekslet mange morsomme historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 31. mars 2015 #28 Del Skrevet 31. mars 2015 Nå har jeg blitt sjekket opp og drukket en drink med Jarle på et event for noen år siden. Hvis jeg på noen som helst måte representererer det han finner tiltrekkende i en kvinne så tror jeg virkelig ikke det! But, who knows, love works in mysteries ways! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg