Gå til innhold

Jegertvillingene+Jarle Andhøy=Match made in "heaven"


levelivet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det blir som charter Svein og Hilde, det går ikke ;)



Anonymous poster hash: 6fb60...986
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle Andhøy er kanskje litt for gammel for dem? Jeg husker ikke hvor gammel Andhøy er, men han er vel 30+, og de var vel 23? Samuel Massie hadde kanskje passet bedre for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes han fortjener bedre selskap enn de to der..

At Jarle Andhøy ville tatt i noen av de to harrytassene der nekter jeg å tro :jolie:

Jarle Andhøy er vel så mann som det går an å bli. Kontroversiell og sær - ja. Men uansett supersexy og mandig spør du meg :wow:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jarle Andhøy ville tatt i noen av de to harrytassene der nekter jeg å tro :jolie:

Jarle Andhøy er vel så mann som det går an å bli. Kontroversiell og sær - ja. Men uansett supersexy og mandig spør du meg :wow:

Jeg liker de alle og jeg syns de er akkurat like harry. Jeg gleder meg til bryllupet!

:skaal:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Selv jeg kikker to ganger på Jarle.

Jeg kikker ikke, jeg glaner, glor, og nistirrer ... og tørker sikkel vekk. Jarle får frem min indre Homer Simpson ... Jarle, mmmmmmmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle Andøy? Sexy? Virkelig?

Ser flere steder at han har blitt dradd frem som hot, men jeg ser det virkelig ikke.

:fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker ikke, jeg glaner, glor, og nistirrer ... og tørker sikkel vekk. Jarle får frem min indre Homer Simpson ... Jarle, mmmmmmmh

Skjønner hva du mener, det kan bli slik noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hn liker slike damer

Tror ikke det jeg heller. Han har uttalt flere ganger at han liker godt "kvinner som er kvinner", og at han er fan av hvordan ting fungerte før i tiden, så da kan man jo tenke seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror nok disse tvillingene ville blitt litt for harry for Jarle Andhøy. Har lest ett sted at han mener damer skal være damer. Disse er vel så langt fra damer som man kan komme.

Jeg må si meg enig med de over her som synes Jarle er sexy. Han er en skikkelig mann! Ikke en slik jålete "polett-neger" som man ser ofte nå om dagen. Gutter som bruker like mye tid på badet som ei jente, FYSJ! Takke meg til en slik rufstete kar som ikke er redd for å bli svart på hendene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok disse tvillingene ville blitt litt for harry for Jarle Andhøy. Har lest ett sted at han mener damer skal være damer. Disse er vel så langt fra damer som man kan komme.

Jeg må si meg enig med de over her som synes Jarle er sexy. Han er en skikkelig mann! Ikke en slik jålete "polett-neger" som man ser ofte nå om dagen. Gutter som bruker like mye tid på badet som ei jente, FYSJ! Takke meg til en slik rufstete kar som ikke er redd for å bli svart på hendene ;)

:hoppendeglad::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...