AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 hei jeg har vært hos legen min idag med diverse plager kan blandt annet nevne at jeg har til tider: en slags synsforstyrrelse som var noen sekunder, utarter seg som om sidesynet blir litt slørete åså kommer det tilbake til normal syn igjen, kan dette være stive nakke-skuldre muskler? jeg har en diffus svimmelhet hele dagen som jeg mistenker kommer fra nakke skuldre, kan man bli svimmel av å være anspent å triggerpunkter i nakke skuldre? jeg fikk beskjed om å slutte på p piller p.g.a migrenen ble oftere med p p iller, nå har jeg 1 måneds opphold for å se om jeg blir bedre, hvilken p pille kan hjelpe meg, cezarette kansje? jeg fikk målt blodtrykket mitt til 120 overtrykk og 85-90 undertrykk er dette farlig? kan jeg redusere blodtrykket for å er det nødvendig? jeg er mye trøtt og jeg vet at jeg sover med munnen åpen om natten og noen ganger snorker, men dtte kommer at av nesa tetter seg når jeg sovner,,noen råd? er det farlig å snorke uansett? tusen takk for svar ! Anonymous poster hash: 92559...bdc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Ehmm, snakket du ikke til legen om dette? Anonymous poster hash: 08e3d...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 joo men tok ikke opp alt for ble så opphengt i blodtrykket på slutten og følte ikke jeg fikk noe sånn eksakt svar, hun sa bare at det er ingen grunn til bekymring men så leser jeg på google at høyt undertrykk er det verste å ha.. samtidig som jeg sliter med alt det andre og lurte på om andre har slitet med det samme Anonymous poster hash: 92559...bdc
melatonin Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 jeg fikk målt blodtrykket mitt til 120 overtrykk og 85-90 undertrykk er dette farlig? kan jeg redusere blodtrykket for å er det nødvendig? Anonymous poster hash: 92559...bdc Jeg vil ikke kommentere alt du skriver, for er greit at du tar det med en lege. Men blodtrykket ditt er jo veldig bra, hvofror ble du engstelig for det? Ofte stiger blodtrykket også når man er hos legen og man er nervøs eller stresset.. vil tro det er veldig bra ellers! Men ting man kan gjøre selv er jo å mosjonere, spise sunt og lite salt, noe som er gode leveregler ellers også Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Blodtrykket ditt er helt normalt. Øvrige spørsmål bør du ta med legen, siden vi ikke kan få noe helhetsbilde her.Anonymous poster hash: 7e804...4ce
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Blodtrykket er helt fint. Det stiger som oftest litt hos legen. Man kan bli svimmel av spente nakkemuskler. Man kan få migrene under mensturasjon. Det er ulike behandlingsformer for spente nakkemuskler, alt fra streching, fysioterapeut, betennelsesdempende medisiner m.m. Botox kan benyttes mot slike spenninger, om ikke andre tiltak hjelper, det gjøres på ulike smerteklinikker.Anonymous poster hash: 204d2...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå