SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #1961 Del Skrevet 5. desember 2021 Gjenferdet skrev (På 9/25/2021 den 23.50): @SoWhat? ❤️❤️❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. desember 2021 #1962 Del Skrevet 5. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): ❤️ Endelig er du tilbake ❤️❤️ Nå ble jeg hoppende glad❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #1963 Del Skrevet 5. desember 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Endelig er du tilbake ❤️❤️ Nå ble jeg hoppende glad❤️ Ja... 🙂 alltid hyggelig å se deg også! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. desember 2021 #1964 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) SoWhat? skrev (1 minutt siden): Ja... 🙂 alltid hyggelig å se deg også! ❤️ Takk❤️ Jeg var redd du var utestengt på livsstid.😵 Endret 5. desember 2021 av Gjenferdet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #1965 Del Skrevet 5. desember 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Takk❤️ Jeg var redd du var utestengt på livsstid.😵 Hehe, nei ble ikke det 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 5. desember 2021 #1966 Del Skrevet 5. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Hehe, nei ble ikke det 🙂 Velkommen tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #1967 Del Skrevet 5. desember 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Velkommen tilbake Takk for det Gjenferdet ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2021 #1968 Del Skrevet 5. desember 2021 SoWhat? skrev (25 minutter siden): ❤️ Nå ble jeg glad Fint å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. desember 2021 #1969 Del Skrevet 5. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg glad Fint å se deg igjen Takk ❤️ fint å se deg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 11. desember 2021 #1970 Del Skrevet 11. desember 2021 Så godt og fint å se deg tilbake @An0nymBruker, vår alles vennlige og skjønne Ano. Du har vært dypt savnet og jeg har vært riktig bekymret for deg da du har vært borte så lenge. Så altfor lenge. Dr. A. Kula 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1971 Del Skrevet 11. desember 2021 Dr. A. Kula skrev (3 timer siden): Så godt og fint å se deg tilbake @An0nymBruker, vår alles vennlige og skjønne Ano. Du har vært dypt savnet og jeg har vært riktig bekymret for deg da du har vært borte så lenge. Så altfor lenge. Dr. A. Kula Tusen takk kjære gode du ♥️ Går det fint med deg? Jeg er lei meg for at jeg har forårsaket bekymring ved å bli så lenge borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2021 #1972 Del Skrevet 14. desember 2021 Kunne tenkt meg at cartman kom tilbake, han med profilbilde av den sinte pingvinen. Artig bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. desember 2021 #1973 Del Skrevet 14. desember 2021 Syns noe mangler når Jerry ikke er her. Det er rett og slett en i gjengen som mangler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2021 #1974 Del Skrevet 14. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Syns noe mangler når Jerry ikke er her. Det er rett og slett en i gjengen som mangler Alltids rart når noen man har sett ofte i lang tid bare forsvinner 😕 Enda verre om de ikke sier fra på forhånd og man vet ikke om de har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. desember 2021 #1975 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) 2 minutter siden, SoWhat? said: Syns noe mangler når Jerry ikke er her. Det er rett og slett en i gjengen som mangler Savner han jeg også. Mulig han er her under nytt brukernavn? Noen som vet? Endret 14. desember 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. desember 2021 #1976 Del Skrevet 14. desember 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Alltids rart når noen man har sett ofte i lang tid bare forsvinner 😕 Enda verre om de ikke sier fra på forhånd og man vet ikke om de har det bra Ikke akkurat sikkert at de FÅR sagt ifra. Er enig i at man lurer på hvordan de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2021 #1977 Del Skrevet 14. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Ikke akkurat sikkert at de FÅR sagt ifra. Er enig i at man lurer på hvordan de har det. Du tenker på utestengelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 14. desember 2021 #1978 Del Skrevet 14. desember 2021 Er @Rumle her enda? Jeg forbinder @Rumle med katt og planter og hagestell. Hun var alltid så trivelig… 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 14. desember 2021 #1979 Del Skrevet 14. desember 2021 SoWhat? skrev (4 minutter siden): Syns noe mangler når Jerry ikke er her. Det er rett og slett en i gjengen som mangler Cid skrev (2 minutter siden): Alltids rart når noen man har sett ofte i lang tid bare forsvinner 😕 Enda verre om de ikke sier fra på forhånd og man vet ikke om de har det bra SVK skrev (1 minutt siden): Savner han jeg også. Mulig han er her under nytt brukernavn? Noen som vet? SoWhat? skrev (1 minutt siden): Ikke akkurat sikkert at de FÅR sagt ifra. Er enig i at man lurer på hvordan de har det. Det blir brukerdebatt, men @Athena79 vet… og jeg vet. Det er en god grunn til at han er utestengt. Send meg gjerne PM om dere lurer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. desember 2021 #1980 Del Skrevet 14. desember 2021 BrittEkeberg skrev (Akkurat nå): Er @Rumle her enda? Jeg forbinder @Rumle med katt og planter og hagestell. Hun var alltid så trivelig… 😊 Hun er ofte aktiv fortsatt, og kjekt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå