Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2021 #1921 Del Skrevet 6. november 2021 @Geir-Anders har vært borte lenge nå. Er han her et sted, mon tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2021 #1922 Del Skrevet 6. november 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): @Geir-Anders har vært borte lenge nå. Er han her et sted, mon tro? Husker han var veldig aktiv her når jeg først ble med i tidlig 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2021 #1923 Del Skrevet 6. november 2021 @PPM har ikke vært her på år og dag heller, lurer på hva han driver med for tiden. Han var en hyggelig bruker å ha på sosial prat Men altså at det har gått over 6 år siden han forsvant herfra er helt sykt å tenke på, 6 år har gått så fort o: Jeg var 23 år da og nå er jeg 30 år, rart å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. november 2021 #1924 Del Skrevet 9. november 2021 @smallsChattet med henne for noen år siden, jeg syntes hun var hyggelig å prate med. Håper alt går bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2021 #1925 Del Skrevet 15. november 2021 @Salka og @SoWhat? håper dere kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1926 Del Skrevet 15. november 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): @Salka og @SoWhat? håper dere kommer tilbake @Salka Er en jeg har blitt glad i her på kg og jeg håper virkelig at hun har det bra ♥️ Jeg unner henne så mye godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2021 #1927 Del Skrevet 15. november 2021 Cid skrev (5 minutter siden): @Salka Er en jeg har blitt glad i her på kg og jeg håper virkelig at hun har det bra ♥️ Jeg unner henne så mye godt Samme her, hun var så godhjertet, håper også hun har det bra, men jeg kjenner jeg er bekymret også for hun har jo fortalt ting, du vet nok om det du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1928 Del Skrevet 15. november 2021 Athena79 skrev (16 minutter siden): Samme her, hun var så godhjertet, håper også hun har det bra, men jeg kjenner jeg er bekymret også for hun har jo fortalt ting, du vet nok om det du også. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2021 #1929 Del Skrevet 18. november 2021 HarryDotter har slettet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. november 2021 #1930 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Hummels, ser der er forskjellige med det navnet men usikker på om det er han 🧐 Vet ikke om han er her fortsatt under et annet nick eller Endret 4. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. november 2021 #1931 Del Skrevet 22. november 2021 Cid skrev (2 timer siden): Hummels, ser der er forskjellige med det navnet men usikker på om det er han 🧐 Vet ikke om han er her fortsatt under annet nick eller Brukte ikke han også klopp som brukernavn en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. november 2021 #1932 Del Skrevet 22. november 2021 Dr. A. Kula skrev (2 minutter siden): Brukte ikke han også klopp som brukernavn en stund? Åja, hadde glemt av. Mye man kan glemme på 2 år vekke herfra gitt 😅Men kjekt å se deg her igjen da, jeg trodde faktisk at du hadde forlatt kg 😕 Kg blir ikke det samme uten vår alles favoritt vampyr 🧛♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 23. november 2021 #1933 Del Skrevet 23. november 2021 Cid skrev (15 timer siden): Åja, hadde glemt av. Mye man kan glemme på 2 år vekke herfra gitt 😅Men kjekt å se deg her igjen da, jeg trodde faktisk at du hadde forlatt kg 😕 Kg blir ikke det samme uten vår alles favoritt vampyr 🧛♂️ Takker. Godt å ha deg tilbake også. Har bare blitt mindre tid på KG. Prøvd å lese litt innimellom, men så har trådene "løpt fra meg" og jeg ga litt opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. november 2021 #1934 Del Skrevet 23. november 2021 Dr. A. Kula skrev (6 timer siden): Takker. Godt å ha deg tilbake også. Har bare blitt mindre tid på KG. Prøvd å lese litt innimellom, men så har trådene "løpt fra meg" og jeg ga litt opp. Kjekt å se deg tilbake 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 24. november 2021 #1935 Del Skrevet 24. november 2021 Dr. A. Kula skrev (På 23.11.2021 den 15.53): Takker. Godt å ha deg tilbake også. Har bare blitt mindre tid på KG. Prøvd å lese litt innimellom, men så har trådene "løpt fra meg" og jeg ga litt opp. Gledelig gjensyn i feltet, kollega. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. november 2021 #1936 Del Skrevet 24. november 2021 Savner @lillepus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. november 2021 #1937 Del Skrevet 25. november 2021 Hvor ble det av @fiole? Husker hun var veldig aktiv her før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. desember 2021 #1938 Del Skrevet 1. desember 2021 Jeg ønsker @AnonymBræker velkommen (tilbake) til forumet. Er du ny her eller en gammel kjenning? Uansett, flott å se deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBræker Skrevet 1. desember 2021 #1939 Del Skrevet 1. desember 2021 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker @AnonymBræker velkommen (tilbake) til forumet. Er du ny her eller en gammel kjenning? Uansett, flott å se deg her! Takk Det er fint å se deg ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #1940 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBræker skrev (13 minutter siden): Takk Det er fint å se deg ♥️ Er du @An0nymBruker?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå