Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2021 #1901 Del Skrevet 1. oktober 2021 @Hedersbrukeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 1. oktober 2021 #1902 Del Skrevet 1. oktober 2021 Lenge siden jeg har sett @Frøkensina nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2021 #1903 Del Skrevet 1. oktober 2021 17 minutter siden, Dr. Ops said: Lenge siden jeg har sett @Frøkensina nå Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. oktober 2021 #1904 Del Skrevet 2. oktober 2021 CAPS LOCK skrev (7 timer siden): Og dommen er? meh. same old crap, kun nye fjes. taket er bra, men fiks dreneringen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. oktober 2021 #1905 Del Skrevet 18. oktober 2021 @Cid/Winza er tilbake! Nå må @An0nymBruker også komme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2021 #1906 Del Skrevet 18. oktober 2021 SVK skrev (23 minutter siden): @Cid/Winza er tilbake! Nå må @An0nymBruker også komme tilbake! Takk Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄 Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. oktober 2021 #1907 Del Skrevet 18. oktober 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Takk Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄 Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake Gregor har vært innom, med en annen bruker (husker ikke navnet nå) men slettet seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2021 #1908 Del Skrevet 18. oktober 2021 Athena79 skrev (5 minutter siden): Gregor har vært innom, med en annen bruker (husker ikke navnet nå) men slettet seg igjen. Det var synd at han forsvant igjen, jeg syntes han hadde en morsom humor og var artig å se hva han mente hoppe holdt på med nå 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perkins Skrevet 19. oktober 2021 #1909 Del Skrevet 19. oktober 2021 @Arabella , @An0nymBruker og @Salka . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2021 #1910 Del Skrevet 19. oktober 2021 Cid skrev (14 timer siden): Takk Enig, savner også Gregor Clegane, jeg og han hadde det mye moro sammen i Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå? tråden 😄 Forøvrig hyggelig å se at denne tråden fortsatt lever i beste velgående Jeg trodde ikke den kom til å vare i flere år når jeg først lagde den. Jeg gikk tilbake til første side og jeg mimret litt, så mange brukere som ikke er her lenger. Hadde vært kjekt om SunFlowerPenguin kom tilbake Hyggelig å se deg igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. oktober 2021 #1911 Del Skrevet 19. oktober 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Hyggelig å se deg igjen Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. oktober 2021 #1912 Del Skrevet 20. oktober 2021 Merker det føles rart ut å ikke se @Arabella på forumet, håper hun kommer tilbake igjen og at hun har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. oktober 2021 #1913 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hadde vært kjekt om @Aragorn ll Elessar kom tilbake, føles rart å ikke ha han her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 31. oktober 2021 #1914 Del Skrevet 31. oktober 2021 @SVK? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. oktober 2021 #1915 Del Skrevet 31. oktober 2021 @Juks ❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2021 #1916 Del Skrevet 2. november 2021 On 10/31/2021 at 8:18 PM, Dr. Ops said: @SVK? Jeg er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2021 #1917 Del Skrevet 2. november 2021 Jerry Lee 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. november 2021 #1918 Del Skrevet 2. november 2021 SVK skrev (32 minutter siden): Jeg er her! Gledelig gjensyn du har vært savnet i uinterresante tråden, håper vi ser deg jevnlig fremover om du selv føler for det såklart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. november 2021 #1919 Del Skrevet 2. november 2021 Athena79 skrev (34 minutter siden): Jerry Lee 💙 Støtter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2021 #1920 Del Skrevet 6. november 2021 @Moondance Vi chattet mye sammen på min gamle bruker og det er noe jeg savner så håper hun blir aktiv igjen en dag, en veldig hyggelig og snill bruker Savner også @Salka Hun er en av de jeg har hatt best kontakt med på kg i løpet av årene, hun har alltid vært så snill og hyggelig mot meg og andre, hun er tvers igjennom god ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå