Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 12.9.2019 den 10.37, Gjest #Rasshøl skrev:

---

Har du slettet deg?! :sjokkert: Eller fått nytt navn? :lete:

 

Og hvor har @Doge blitt av? :lete:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika

Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig!

Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode)

Fine C 🍋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Rumle said:

Støttes! Håper virkelig det går bra med han og samboeren. 

1 hour ago, Malika said:

Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig!

Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode)

Fine C 🍋

Utrolig trist at hun døde, savner henne jeg også. 

40 minutter siden, Doge said:

Jeg er her! Bare litt fraværende :hallo:

Bra du fortsatt er her! :hoppendeglad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Malika skrev:

Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig!

Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode)

Fine C 🍋

Savner henne jeg også. Hadde noen fine samtaler på PM med henne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner @BearMama jeg. Husker jeg gråt da hun slettet seg ❤️

 

 

Endret av Gorilla
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
På 2.4.2020 den 23.49, Jolene skrev:

Savner henne jeg også. Hadde noen fine samtaler på PM med henne ❤️

Hun fikk mye pepper og hat på forumet, men hun var en fantastisk person 1 til 1. Så fint at du også hadde fine samtaler med henne. Synes det er så trist at mange mener hun var et oppdiktet troll, for det var hun ikke. Det vet vi som hadde henne på PM.<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere og at dere får en fin påske! :blomst:

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Malika skrev:

Hun fikk mye pepper og hat på forumet, men hun var en fantastisk person 1 til 1. Så fint at du også hadde fine samtaler med henne. Synes det er så trist at mange mener hun var et oppdiktet troll, for det var hun ikke. Det vet vi som hadde henne på PM.<3

 

Enig i den. Hun hadde gode og reflekterte tanker, som smalt rett frem. Hun sukret ikke ordene sine🖤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

 

Selv savner jeg hun bergenseren som var litt freidig i svarene sine, tror hun hadde en kylling/høne/hane som profilbilde her... synes hun var så rappkjefta, humoristisk og gøyal.. jojo var ofte uenig med hun med samtidig var hun litt show..  noen du savner?

Anonymkode: 60aa7...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Jolene skrev:

Citronella❤ Hun var ærlig, humoristisk og la ingenting i mellom det hun mente.

💥 å C... husker hun godt.. hun var en regelrett b*tch . mot meg i noe tråder, og så var vi super enige i helt andre ting, og så fjaset hun litt, tror vi lo og kranglet om en annen. 

Pet; en ting å si; come back🙏

Anonymkode: 60aa7...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den brukeren som hadde Peter Dinklage fra Game of Thrones som profilbildet sitt.   

Har dessverre ikke sett noe til denne brukeren på ganske lenge nå...             

Anonymkode: 83768...873

Var det Mann42?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

 

Selv savner jeg hun bergenseren som var litt freidig i svarene sine, tror hun hadde en kylling/høne/hane som profilbilde her... synes hun var så rappkjefta, humoristisk og gøyal.. jojo var ofte uenig med hun med samtidig var hun litt show..  noen du savner?

Anonymkode: 60aa7...2e3

Hun er da vel her fortsatt? Mener jeg så innlegg kun en uke siden. Hun med kylling på en fot sant?

Anonymkode: c0c8d...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...