Gjest SVK Skrevet 14. mars 2020 #1601 Del Skrevet 14. mars 2020 Håper det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2020 #1602 Del Skrevet 2. april 2020 Lothar Kraftzcyk håper du kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2020 #1603 Del Skrevet 2. april 2020 @Daryl Dixon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2020 #1604 Del Skrevet 2. april 2020 På 12.9.2019 den 10.37, Gjest #Rasshøl skrev: --- Har du slettet deg?! Eller fått nytt navn? Og hvor har @Doge blitt av? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 2. april 2020 #1605 Del Skrevet 2. april 2020 Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig! Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode) Fine C 🍋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 2. april 2020 #1606 Del Skrevet 2. april 2020 4 timer siden, Rumle skrev: Og hvor har @Doge blitt av? Jeg er her! Bare litt fraværende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2020 #1607 Del Skrevet 2. april 2020 5 hours ago, Rumle said: @Daryl Dixon Støttes! Håper virkelig det går bra med han og samboeren. 1 hour ago, Malika said: Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig! Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode) Fine C 🍋 Utrolig trist at hun døde, savner henne jeg også. 40 minutter siden, Doge said: Jeg er her! Bare litt fraværende Bra du fortsatt er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2020 #1608 Del Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Doge skrev: Jeg er her! Bare litt fraværende Bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. april 2020 #1609 Del Skrevet 2. april 2020 6 timer siden, Malika skrev: Jeg vet jo hun er død men savner fortsatt @citronella. Selv om hun også irriterte meg var hun ialle IKKE kjedelig! Synes KG nå mangler de skikkelig store profilene som deltar i hele forumet, også i debatter. Sånn sett var @citronella en bra bruker. Ikke konfliktsky og tok vare på som behøvde det ( jeg fikk masse hjelp av henne på PM en periode) Fine C 🍋 Savner henne jeg også. Hadde noen fine samtaler på PM med henne <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 2. april 2020 #1610 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) Jeg savner @BearMama jeg. Husker jeg gråt da hun slettet seg ❤️ Endret 2. april 2020 av Gorilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 4. april 2020 #1611 Del Skrevet 4. april 2020 På 2.4.2020 den 23.49, Jolene skrev: Savner henne jeg også. Hadde noen fine samtaler på PM med henne ❤️ Hun fikk mye pepper og hat på forumet, men hun var en fantastisk person 1 til 1. Så fint at du også hadde fine samtaler med henne. Synes det er så trist at mange mener hun var et oppdiktet troll, for det var hun ikke. Det vet vi som hadde henne på PM.<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2020 #1612 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Håper det går bra med dere og at dere får en fin påske! Endret 4. april 2020 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. april 2020 #1613 Del Skrevet 5. april 2020 12 timer siden, Malika skrev: Hun fikk mye pepper og hat på forumet, men hun var en fantastisk person 1 til 1. Så fint at du også hadde fine samtaler med henne. Synes det er så trist at mange mener hun var et oppdiktet troll, for det var hun ikke. Det vet vi som hadde henne på PM.<3 Enig i den. Hun hadde gode og reflekterte tanker, som smalt rett frem. Hun sukret ikke ordene sine🖤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1614 Del Skrevet 25. april 2020 Selv savner jeg hun bergenseren som var litt freidig i svarene sine, tror hun hadde en kylling/høne/hane som profilbilde her... synes hun var så rappkjefta, humoristisk og gøyal.. jojo var ofte uenig med hun med samtidig var hun litt show.. noen du savner? Anonymkode: 60aa7...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. april 2020 #1615 Del Skrevet 25. april 2020 Citronella❤ Hun var ærlig, humoristisk og la ingenting i mellom det hun mente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shapeshift Skrevet 25. april 2020 #1616 Del Skrevet 25. april 2020 Pet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1617 Del Skrevet 25. april 2020 3 minutter siden, Jolene skrev: Citronella❤ Hun var ærlig, humoristisk og la ingenting i mellom det hun mente. ❤💥 å C... husker hun godt.. hun var en regelrett b*tch . mot meg i noe tråder, og så var vi super enige i helt andre ting, og så fjaset hun litt, tror vi lo og kranglet om en annen. Pet; en ting å si; come back🙏 Anonymkode: 60aa7...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 25. april 2020 #1618 Del Skrevet 25. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den brukeren som hadde Peter Dinklage fra Game of Thrones som profilbildet sitt. Har dessverre ikke sett noe til denne brukeren på ganske lenge nå... Anonymkode: 83768...873 Var det Mann42? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1619 Del Skrevet 25. april 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Selv savner jeg hun bergenseren som var litt freidig i svarene sine, tror hun hadde en kylling/høne/hane som profilbilde her... synes hun var så rappkjefta, humoristisk og gøyal.. jojo var ofte uenig med hun med samtidig var hun litt show.. noen du savner? Anonymkode: 60aa7...2e3 Hun er da vel her fortsatt? Mener jeg så innlegg kun en uke siden. Hun med kylling på en fot sant? Anonymkode: c0c8d...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1620 Del Skrevet 25. april 2020 Brutal mann. For en legende. Anonymkode: cf236...dcf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå