Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne faktisk godt tenke meg Katten tilbake ...

Og Kokkosnøtta. Og KateW. Og Bandit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk godt tenke meg Katten tilbake ...

Og Kokkosnøtta. Og KateW. Og Bandit!

Katten? Mener du lille-pus? Hun er fortsatt på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Katten? Mener du lille-pus? Hun er fortsatt på forumet ;)

"Katten" er en mann. Jeg tror han slettet seg, men skal ikke si det for sikkert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært før min tid :)

Jeg savner romperusk ): Hun var ganske hyggelig mot meg og roet meg ned i den tråden når jeg var så stresset og irritert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at Vuxefuglen tar til vett og ikke flyr mot syd, men tvert i mot kommer tilbake til oss igjen snart.

Hvis han inntar en annen ham, håper jeg at han gir oss et hint eller ti så vi kan gjenkjenne ham.

Komme, komme, komme da Vux....du skal få så mange ferske meisboller som du bare vil! :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg kjenner ikke vux sá godt, men det er nok fint om du kommer tilbake igjen. Alltid fint á se din lille fugl profil, kanskje du kunne ha kommet tilbake med en ny lue? ;):) Og en skjerf?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jon Blund har vaert borte en stund ná. Men ja, litt rart á ikke se han rundt omkring. Dette er sikkert derfor jeg ikke har fátt sove siste nettene. Uten sovedryss sá har flere vanskelig for á sove. :(

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en bruker her før som hadde bilde av en gammel sur mann med.. hørselvern? Noen som husker navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper at Vuxefuglen tar til vett og ikke flyr mot syd, men tvert i mot kommer tilbake til oss igjen snart.

Hvis han inntar en annen ham, håper jeg at han gir oss et hint eller ti så vi kan gjenkjenne ham.

Komme, komme, komme da Vux....du skal få så mange ferske meisboller som du bare vil! :jepp:

:rope: VUUUUUUUUUUUUUX!!! Kan du ikke komme tilbake, da.. :lillesky: værsåsnill? :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winza/Big Jim Rennie er ikke lenger blant oss som medlem innpá her ná. :(

Winza! Kom tilbake! :(

Hva er det som skjer?! :bond:

Innlegget hans ble slettet (det fór vel i dragsuget da tråden ble ryddet), men han omtalte meg som fantastisk i et tilsvar til en annen. (Da går du inn i boken min som uforglemmelig ;) ) BJR/Winza var en ridder i skinnende rustning.

:rope: WIIINZAAAAAAAAAAA!! Kom tilbake, hører du? Har veldig lyst til å skjenne nå, men det hjelper vel heller å lokke :lokke: Du får ikke lov til å bare forsvinne sånn :sukk:

Skal du ikke komme å leke i en uinteressant tråd, da :sprettert: Eller bare znappe ordet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hva er det som skjer?! :bond:

Innlegget hans ble slettet (det fór vel i dragsuget da tråden ble ryddet), men han omtalte meg som fantastisk i et tilsvar til en annen. (Da går du inn i boken min som uforglemmelig ;) ) BJR/Winza var en ridder i skinnende rustning.

:rope: WIIINZAAAAAAAAAAA!! Kom tilbake, hører du? Har veldig lyst til å skjenne nå, men det hjelper vel heller å lokke :lokke: Du får ikke lov til å bare forsvinne sånn :sukk:

Skal du ikke komme å leke i en uinteressant tråd, da :sprettert: Eller bare znappe ordet?

Lurer jeg på og. "Alle" sletter seg jo. Savner Winza, han er en fantastisk herlig fyr, han må bare komme tilbake. Winzaaaaa! Kom tilbake! Så skal jeg bake pizza og kake til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det var en bruker her før som hadde bilde av en gammel sur mann med.. hørselvern? Noen som husker navnet?

Jeg husker avataren, men dessverre ikke navnet. Spørsmålet får surre i hjernebarken (eller hvilket område det måtte være) en stund, så kanskje navnet dukker opp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...