Hoppetaujenta Skrevet 1. september #3541 Del Skrevet 1. september Cid skrev (På 31.8.2024 den 12.30): @FruN har ikke vært her på snart et år nå håper hun har det bra! Ja, nettopp...har tenkt på henne mange ganger og håpet at hun ville poppe opp som en smilende nybakt gjeng med boller...og jeg har ikke gitt opp håpet ennå. @FruN Komme da fruen min! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. september #3542 Del Skrevet 8. september (endret) Cid skrev (På 31.8.2024 den 12.30): @FruN har ikke vært her på snart et år nå håper hun har det bra! Ett år? Tiden flyr! 🙈 Jeg har det bra! Vært en del opp og ned på mange områder, og døgnet skulle vært dobbelt så langt for å rekke over alt jeg gjerne vil og @Hoppetaujenta Værsågod😘 Endret 8. september av FruN 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. september #3543 Del Skrevet 8. september FruN skrev (1 minutt siden): Ett år? Tiden flyr! 🙈 Jeg har det bra! Vært en del opp og ned på mange områder, og døgnet skulle vært dobbelt så langt for å rekke over alt jeg gjerne vil Flott å se deg igjen og bra du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #3544 Del Skrevet 9. september NÅ BLE JEG GLAD, @FruN !!! Tusen takk og veldig trivelig at du er med oss ennå, eller fant tilbake til oss skal vi kanskje si. Håper at livet behandler deg og familien bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #3545 Del Skrevet 9. september FruN skrev (19 timer siden): Ett år? Tiden flyr! 🙈 Jeg har det bra! Vært en del opp og ned på mange områder, og døgnet skulle vært dobbelt så langt for å rekke over alt jeg gjerne vil og @Hoppetaujenta Værsågod😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #3546 Del Skrevet 14. september @Topsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #3547 Del Skrevet 14. september SVK skrev (2 timer siden): @Topsi Cassidy Tvillingene snakker en god del med henne på Diskusjon, hun har gått over dit fast sier hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #3548 Del Skrevet 14. september Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene snakker en god del med henne på Diskusjon, hun har gått over dit fast sier hun. Takk for informasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #3549 Del Skrevet 14. september SVK skrev (1 minutt siden): Takk for informasjonen! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #3550 Del Skrevet 17. september SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #3551 Del Skrevet 17. september Cid skrev (5 minutter siden): SVK Cassidy Tvillingene savner også SVK. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september #3552 Del Skrevet 17. september Cid skrev (4 timer siden): SVK Ja! Det overrasket meg😢 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. september #3553 Del Skrevet 17. september SVK Håper du kommer tilbake til oss 💙 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. september #3554 Del Skrevet 17. september Cid skrev (5 timer siden): SVK Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene savner også SVK. Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja! Det overrasket meg😢 Freyja Valkyrie skrev (46 minutter siden): SVK Håper du kommer tilbake til oss 💙 Takk, det var ikke meningen å forsvinne. Jeg ville bare slette den gamle kontoen av en annen grunn. Jeg satte opp ny konto med samme brukernavn sekunder etterpå. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september #3555 Del Skrevet 17. september SVK skrev (55 minutter siden): Takk, det var ikke meningen å forsvinne. Jeg ville bare slette den gamle kontoen av en annen grunn. Jeg satte opp ny konto med samme brukernavn sekunder etterpå. Bra! Sosial prat ville aldri blitt det samme uten deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17. september #3556 Del Skrevet 17. september Cid skrev (5 minutter siden): Bra! Sosial prat ville aldri blitt det samme uten deg Det var snilt sagt og det samme gjelder om du forsvant! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. september #3557 Del Skrevet 17. september SVK! Ordet ble supertrist og så overstadig julenisselykkelig igjen. Det ble jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. september #3558 Del Skrevet 17. september SVK skrev (2 timer siden): Takk, det var ikke meningen å forsvinne. Jeg ville bare slette den gamle kontoen av en annen grunn. Jeg satte opp ny konto med samme brukernavn sekunder etterpå. Dette var gode nyheter 💙 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #3559 Del Skrevet 17. september SVK skrev (4 timer siden): Takk, det var ikke meningen å forsvinne. Jeg ville bare slette den gamle kontoen av en annen grunn. Jeg satte opp ny konto med samme brukernavn sekunder etterpå. Cassidy Tvillingene er veldig glade for at du er her, for vi hadde savnet deg veldig hvis du forsvant herfra KG, vår gode venn @SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september #3560 Del Skrevet 17. september SVK skrev (4 timer siden): Takk, det var ikke meningen å forsvinne. Jeg ville bare slette den gamle kontoen av en annen grunn. Jeg satte opp ny konto med samme brukernavn sekunder etterpå. Ååå heei Skal vi feire med Jentene på Tunet? Kom kom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå