Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

16 hours ago, jukkapalme said:

På en måte enig, men Entern har ikke gjort noe alvorlig galt. Selv ABB har hatt bruker her og han vil jeg selvfølgelig aldri se her og er også en annen morder som har hatt bruker her som jeg heller aldri vil se her inne. Men Entern er ingen morder eller terrorist, å få "livstid" for å slenge litt med leppa til noen som provoserer eller man er uenig med er helt hinsides og noe som provoserer meg voldsomt. Mange av oss vet jo hvor lite som skal til før man får en advarsel eller "prikk" her inne og vi vet også at trynefaktoren herjer... Så håper han kommer tilbake en gang selv om jeg forstår det godt om han ikke gidder. Er en annen bruker som også ble permanent utestengt herfra som jeg heller ikke har lyst til å se igjen, men kommer vedkommende tilbake blokkerer jeg bare. Akkurat der tror jeg vi tenker på samme person...

Ja hvem da? Ikke meg, håper jeg, jeg har ikke gjort noe, men har aldri blitt tvangs utestengt fra her eller noe annen forum. 

For å være ærlig har jeg aldri sett entern eller dere andre her på sos prat gjøre noe så alvorlig at en kan bli utestengt, bortsett fra baksnakking av "you know who" det er alltid mysterium for meg hva folk gjør for å bli utestengt her med mindre de gjør seg skyldig i alvorlig stalking eller lignende. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (53 minutter siden):

Ja hvem da? Ikke meg, håper jeg, jeg har ikke gjort noe, men har aldri blitt tvangs utestengt fra her eller noe annen forum. 

For å være ærlig har jeg aldri sett entern eller dere andre her på sos prat gjøre noe så alvorlig at en kan bli utestengt, bortsett fra baksnakking av "you know who" det er alltid mysterium for meg hva folk gjør for å bli utestengt her med mindre de gjør seg skyldig i alvorlig stalking eller lignende. 

Du har ikke gjort noe galt, nei, du er bare snill og hyggelig 💜

Hvis du mener det siste avsnittet om at jeg blokkerer vedkommende om han dukker opp igjen så er det en fyr som har vist seg å være lettere paranoid. Han klikka i vinkel og sendte meg en sint pm der han beskyldte meg for stalking fordi jeg vet et uhell kom borti profilen hans. Han har også oppført seg frekt mot flere andre brukere. Vil ikke henge ut noen, men er sikkert et par år siden han ble permanent utestengt. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (30 minutter siden):

Du har ikke gjort noe galt, nei, du er bare snill og hyggelig 💜

Hvis du mener det siste avsnittet om at jeg blokkerer vedkommende om han dukker opp igjen så er det en fyr som har vist seg å være lettere paranoid. Han klikka i vinkel og sendte meg en sint pm der han beskyldte meg for stalking fordi jeg vet et uhell kom borti profilen hans. Han har også oppført seg frekt mot flere andre brukere. Vil ikke henge ut noen, men er sikkert et par år siden han ble permanent utestengt. 

Ja hadde ganske dårlig erfaring med vedkommende selv, var grunnen til at jeg forlot kg i noen år…

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (37 minutter siden):

Du har ikke gjort noe galt, nei, du er bare snill og hyggelig 💜

Hvis du mener det siste avsnittet om at jeg blokkerer vedkommende om han dukker opp igjen så er det en fyr som har vist seg å være lettere paranoid. Han klikka i vinkel og sendte meg en sint pm der han beskyldte meg for stalking fordi jeg vet et uhell kom borti profilen hans. Han har også oppført seg frekt mot flere andre brukere. Vil ikke henge ut noen, men er sikkert et par år siden han ble permanent utestengt. 

Vet godt hvem du mener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Ja hadde ganske dårlig erfaring med vedkommende selv, var grunnen til at jeg forlot kg i noen år…

Huff 💜 Håper ikke han kommer tilbake. 

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Vet godt hvem du mener. 

Ja, jeg ble litt skremt. Var tilbake her for første gang på mange år og omtrent det første jeg møter er en illsint fyr som oppfører seg truende. Skulle tro den profilen inneholdt statshemmeligheter sånn som han oppførte seg. Har han vært guffen mot deg også? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (28 minutter siden):

Huff 💜 Håper ikke han kommer tilbake. 

Ja, jeg ble litt skremt. Var tilbake her for første gang på mange år og omtrent det første jeg møter er en illsint fyr som oppfører seg truende. Skulle tro den profilen inneholdt statshemmeligheter sånn som han oppførte seg. Har han vært guffen mot deg også? 

Kun om jeg var uenig med ham eller ikke svare helt som han forventet, da haglet det inn PM om at jeg var en falsk løgner. Han oppføre seg og som om jeg skulle ha opplysningsplikt ovenfor ham.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Kun om jeg var uenig med ham eller ikke svare helt som han forventet, da haglet det inn PM om at jeg var en falsk løgner. Han oppføre seg og som om jeg skulle ha opplysningsplikt ovenfor ham.

Falsk løgner, faktisk, at det går an! :himle:Sånne som han har ikke godt av å være på forum, så godt han ble utestengt. Tenk å være 50-60 år og klikke sånn fordi folk er uenige med ham eller ikke svarer helt etter hans pipe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Håper veldig at Adobyen kommer tilbake men begynner å tvile nå siden det har gått mange måneder :( 

Enig. Savner han jeg også. Håper han kommer tilbake en gang 🤞 Jeg var jo borte i veldig mange år mellom forrige bruker og denne brukeren, så fins alltid håp, hehe. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...