Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Velkommen fra meg også. :)  @Tønsberg123 Tønsberg er en fin by...om du er derfra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
SVK skrev (4 minutter siden):

Lurven. 

Kommer nok tilbake snart. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (32 minutter siden):

Lurven. 

Han pleier å komme tilbake :)

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Lurven. 

Hææææ? Har han slettet seg? :trist: Håper virkelig han kommer tilbake.

Savner Entern og. Håper han kommer tilbake med ny bruker når «ferien» hans er over. Kan jo lage ny bruker etterhvert selv om man får utestengelse på «livstid». 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme said:

Hææææ? Har han slettet seg? :trist: Håper virkelig han kommer tilbake.

Savner Entern og. Håper han kommer tilbake med ny bruker når «ferien» hans er over. Kan jo lage ny bruker etterhvert selv om man får utestengelse på «livstid». 

Ja, håper både Lurven og Entern kommer tilbake snart!

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (39 minutter siden):

Hææææ? Har han slettet seg? :trist: Håper virkelig han kommer tilbake.

Savner Entern og. Håper han kommer tilbake med ny bruker når «ferien» hans er over. Kan jo lage ny bruker etterhvert selv om man får utestengelse på «livstid». 

Det har man ikke lov til hvis man er permanent utestengt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Hææææ? Har han slettet seg? :trist: Håper virkelig han kommer tilbake.

Savner Entern og. Håper han kommer tilbake med ny bruker når «ferien» hans er over. Kan jo lage ny bruker etterhvert selv om man får utestengelse på «livstid». 

Entern  er å finne på Diskusjon :)

Men jeg savner han også her.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 timer siden):

Lurven. 

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Det har man ikke lov til hvis man er permanent utestengt. 

Tror ikke så mange bryr seg om det. Dessuten er permanent utestengelse helt idiotisk med mindre man har kommet med drapstrusler, terrortrusler eller noe og det har ikke Entern. Syns det er altfor strengt her inne. «Livstid» for å slenge litt med leppa, liksom. 

Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden):

Entern  er å finne på Diskusjon :)

Men jeg savner han også her.

Ja, jeg vet 😊 Men jeg er ikke på diskusjon, holder med KG, syns jeg. 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Tror ikke så mange bryr seg om det. Dessuten er permanent utestengelse helt idiotisk med mindre man har kommet med drapstrusler, terrortrusler eller noe og det har ikke Entern. Syns det er altfor strengt her inne. «Livstid» for å slenge litt med leppa, liksom. 

Ja, jeg vet 😊 Men jeg er ikke på diskusjon, holder med KG, syns jeg. 

Man blir fort oppdaget hvis man prøver å lage ny bruker mens man er utestengt, er noen brukere som jeg helst aldri vil se her igjen så jeg er glad for at de er strenge på dette. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Man blir fort oppdaget hvis man prøver å lage ny bruker mens man er utestengt, er noen brukere som jeg helst aldri vil se her igjen så jeg er glad for at de er strenge på dette. 

På en måte enig, men Entern har ikke gjort noe alvorlig galt. Selv ABB har hatt bruker her og han vil jeg selvfølgelig aldri se her og er også en annen morder som har hatt bruker her som jeg heller aldri vil se her inne. Men Entern er ingen morder eller terrorist, å få "livstid" for å slenge litt med leppa til noen som provoserer eller man er uenig med er helt hinsides og noe som provoserer meg voldsomt. Mange av oss vet jo hvor lite som skal til før man får en advarsel eller "prikk" her inne og vi vet også at trynefaktoren herjer... Så håper han kommer tilbake en gang selv om jeg forstår det godt om han ikke gidder. Er en annen bruker som også ble permanent utestengt herfra som jeg heller ikke har lyst til å se igjen, men kommer vedkommende tilbake blokkerer jeg bare. Akkurat der tror jeg vi tenker på samme person...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

På en måte enig, men Entern har ikke gjort noe alvorlig galt. Selv ABB har hatt bruker her og han vil jeg selvfølgelig aldri se her og er også en annen morder som har hatt bruker her som jeg heller aldri vil se her inne. Men Entern er ingen morder eller terrorist, å få "livstid" for å slenge litt med leppa til noen som provoserer eller man er uenig med er helt hinsides og noe som provoserer meg voldsomt. Mange av oss vet jo hvor lite som skal til før man får en advarsel eller "prikk" her inne og vi vet også at trynefaktoren herjer... Så håper han kommer tilbake en gang selv om jeg forstår det godt om han ikke gidder. Er en annen bruker som også ble permanent utestengt herfra som jeg heller ikke har lyst til å se igjen, men kommer vedkommende tilbake blokkerer jeg bare. Akkurat der tror jeg vi tenker på samme person...

Man må bare holde seg unna tråder hvor det er mye opphetet debatt og krangling, jeg har ikke fått et advarselspoeng på nesten 2 år så jeg har klart det :D bare 13 måneder igjen så går poenget ut :P

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (4 minutter siden):

Man må bare holde seg unna tråder hvor det er mye opphetet debatt og krangling, jeg har ikke fått et advarselspoeng på nesten 2 år så jeg har klart det :D bare 13 måneder igjen så går poenget ut :P

Sant det. Men er ikke alle som greier det og noen ganger er det litt underholdende med overopphetet debatt og krangling også, hehe 😂 jeg fikk et advarselspoeng i 2021, men det er gått ut nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (23 minutter siden):

Sant det. Men er ikke alle som greier det og noen ganger er det litt underholdende med overopphetet debatt og krangling også, hehe 😂 jeg fikk et advarselspoeng i 2021, men det er gått ut nå. 

Husker når de gikk ut etter et år. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Husker når de gikk ut etter et år. 

Good times 💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 timer siden):

Lurven. 

Hva i huleste???

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...